ماجرای کشف گنج و سکه‌های تاریخی در کرمانشاه چه بود؟ + عکس

کشف گنج و سکه‌های تاریخی در کرمانشاه خبرساز شد.

ماجرای کشف گنج و سکه‌های تاریخی در کرمانشاه چه بود؟ + عکس

کشف گنج و سکه‌های تاریخی در کرمانشاه خبرساز شد. جزئیات کشف گنج و سکه‌های تاریخی در کرمانشاه اعلام شد. کارشناسان ارزش این سکه‌های تاریخی کشف‌شده را ۶۰ میلیارد ریال اعلام کردند. فرمانده انتظامی استان کرمانشاه درباره کشف گنج و ۳۹۳ عدد سکه تاریخی متعلق به دوران اسلامی، سلوکی‌ها، اشکانیان و ساسانیان در کرمانشاه توضیحاتی ارائه کرد.

کشف گنج

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۳۹۳ عدد سکه تاریخی متعلق به دوران اسلامی، سلوکی‌ها، اشکانیان و ساسانیان به ارزش ۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

بیشتر بخوانید: ماجرای عجیب کشف گنج و خنجر ۳۷۰۰ساله یک دختربچه در مدرسه چه بود؟ + تصاویر

بیشتر بخوانید: ماجرای جالب کشف گنج و فسیل ۲هزار ساله و سکه‌های تاریخی در اسلامشهر چیست؟ + عکس

مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر برانکه عده‌ای سودجو در قالب یک باند، اقدام به خرید و فروش سکه و اشیاء تاریخی می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: ماموران با شناسایی این افراد و پس از یک هفته کار اطلاعاتی شبانه روزی، در نهایت قاچاقچیان عتیقه‌جات را در شهرک تعاون کرمانشاه به دام انداخته و طی عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از افراد دستگیر شده، ۳۹۳ عدد سکه متعلق به دوران اسلامی، سلوکیان، اشکانیان و ساسانیان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش سکه‌های تاریخی کشف شده طبق نظر کارشناسان را ۶۰ میلیارد ریال دانست و تاکید: در این راستا پرونده‌ای تشکیل شده است و افراد دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.
کشف گنج و سکه‌های تاریخی در کرمانشاه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 90329

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر