زور سارقان مسلح به کودکان رسید؛ اعتراف به 10 فقره زورگیری

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت با شیوه زورگیری از کودکان و نوجوانان در سطح شهر کرج، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

زور سارقان مسلح به کودکان رسید؛ اعتراف به 10 فقره زورگیری

سرهنگ بیژن جنتی، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت با شیوه زورگیری از کودکان و نوجوانان در سطح شهر کرج، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

به گزارش عرشه آنلاین، وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی دو سارق در این زمینه شدند و پس از زدن رد مخفیگاه آنها در شهرستان نظرآباد، با هماهنگی قضائی نامبردگان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در تحقیقات تکمیلی متهمان به انجام ۱۰ فقره زورگیری با استفاده از سلاح سرد اعتراف کردند.

سرهنگ جنتی در خصوص شیوه و شگرد مورد سرقت گفت: متهمان با تحت نظر قرار دادن سوژه های خود، آنها را به اماکن خلوت هدایت و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه آنها می کردند.

این مقام انتظامی بیان اینکه پس از شناسایی مالباختگان و تکمیل تحقیقات متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: نوجوانان عزیز توجه داشته باشند تا حد ممکن در ساعت پایانی شب از اماکن کم تردد و خلوت تردد نکنند./ جماران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35494

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر