اطلاعیه مهم سایپا | متقاضیان خرید و ثبت‌نام خودروهای سایپا بخوانند + جدول قیمت

سایپا با صدور اطلاعیه‌ای، شرایط فروش فوری، پیش‌فروش، ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه و زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی خود را اعلام کرد.

اطلاعیه مهم سایپا | متقاضیان خرید و ثبت‌نام خودروهای سایپا بخوانند + جدول قیمت

سایپا یک اطلاعیه جدید صادر کرد. سایپا جزئیات پیش‌فروش و ثبت‌نام خودروهای خود را اعلام کرد. شرایط پیش‌فروش و ثبت‌نام خودروهای سایپا و زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی سایپا اعلام شد. سایپا از آغاز واریز پیش‌پرداخت برای برندگان شاهین در اولویت پاییز ۱۴۰۲ خبر داد. سایپا برای واریز پیش پرداخت برندگان خودروی شاهین در اولویت پاییز ۱۴۰۲ فراخوان داد.

بیشتر بخوانید: خبر مهم از ثبت‌نام و طرح فـروش ویژه سایپا | با ۱۱۰ میلیون صاحب خودرو شوید + لینک ثبت‌نام

بیشتر بخوانید: فراخون فروش فوق العاده سایپا منتشر شد | جدول اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل

سایپا برای واریز پیش پرداخت برندگان خودروی شاهین در اولویت پاییز ۱۴۰۲ فراخوان داد.

سایپا

شرکت سایپا به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در سامانه یکپارچه عرضه خودرو اعلام کرد آن دسته از افرادی که در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به تغییر سفارش خود از محصولات سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا اقدام نموده اند و درخواست تحویل خودرو ایشان در طرح زمستان سال 1402 تائید گردیده می رساند شرایط فروش محصولات به شرح ذیل اعلام می گردد.

سایپا

بدیهی است جهت سایر متقاضیان که درخواست ایشان خودروی مذکور نبوده است، متعاقباً اطلاع‌رسانی لازم صورت می پذیرد.

متقاضیان حائز شرایطی کـه پیامـک امکـان واریـز وجـه بـرای ایشـان از طریـق سـامانه گـروه سـایپا ارسـال شده اسـت، مـی‌تواننـد بــا مراجعــه بــه ســایت فــروش اینترنتــی نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

سایپا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88454

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر