فال تاروت

فال تاروت امروز دوشنبه 17 اردیبهشت 1403​ | فال تاروت می خوای بیا اینجا بخوان

فال تاروت دوشنبه 17 اردیبهشت 1403​ را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید.

فال تاروت امروز دوشنبه 17 اردیبهشت 1403​ | فال تاروت می خوای بیا اینجا بخوان

فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت‌‌‌ انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل‌ فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت‌ اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید.

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

فال تاروت امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳​ | فال تاروت می خوای بیا اینجا بخوان

فال تاروت پیشگویی آینده امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت عشاق

فروردینی ماهی جان، امروز نگرانی اصلی شما رابطه است. شما به خوبی از عزیزان خود مراقبت می کنید و در ازای آن محبت و گرمی آنها را دریافت می کنید. ارتباط جفت روح یا رابطه بسیار صمیمی و نزدیک نشان می دهد. کسانی که به دنبال عشق هستند آرزویشان برآورده می شود. اعتماد شما به یکدیگر به شما قدرت و اعتماد به نفس می دهد تا بر موانع زندگی غلبه کنید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت قضاوت

اردیبهشت ماهی، کار خود را ناتمام رها نکنید، روز تکمیل و رسیدن به نتیجه نهایی در محل کار است. خاطرات شما دیگر شما را آزار نمی دهد و می توانید آنچه را که برای شما اتفاق افتاده است و آنچه در مورد زندگی به شما آموخته است را درک کرده و ارزش گذاری کنید. اکنون، شما آماده اید که با هر کار ناتمام در زندگی خود مقابله کنید، هرگونه سوء تفاهم را برطرف کنید و آینده را با چشم اندازی بالغ نگاه کنید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت هفت سکه

خرداد ماهی عزیز، سرمایه‌گذاری‌هایی که در گذشته انجام داده‌اید، اکنون آماده هستند تا سود سهام را به شما بپردازند. اکنون می توانید معامله را انجام دهید. اگر کار سخت شما هنوز طبق برنامه ریزی به ثمر نرسیده است، به یاد داشته باشید که انتظارات شما ممکن است نامعقول باشد سرمایه گذاری جدید، خرید / فروش نیز در کارت است. شما ارزش صرف زمان و انرژی را برای پاداش‌های بلندمدت درک می‌کنید، به همین دلیل به دنبال پیروزی‌های سریع در دستور کار شما نیست.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

کارت تاروت: کارت پادشاه جام

تیرماهی جان، احساسات امروز بر شما حکومت می کنند. شما باید در برخورد با انرژی منفی دیگران که برای شما مهم هستند از نظر عاطفی بالغ بمانید. شما باید در ذهن خود به وضوح در مورد اینکه چه مرزهایی دارید و چه چیزی در سطح احساسی قابل قبول است و چه چیزی قابل قبول نیست، بدانید. شما می توانید از عقل احساسی خود برای تصمیم گیری هوشمندانه استفاده کنید و از کشمکش هایی که ممکن است در روابط رخ دهد اجتناب کنید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت هفت شمشیر

مرداد ماهی، این عزم و اراده شماست که به شما قدرت می دهد تا در هر موقعیتی حرکت کنید. ممکن است برای موقعیت و اختیار شما چالشی وجود داشته باشد. ممکن است با مخالفت، انتقاد از همکار خود مواجه شوید. شما باید آماده دفاع از استدلال خود و ارائه حقایق محکمی باشید که از دیدگاه شما حمایت می کند. انتظار داشته باشید که به چالش کشیده شوید اما از این چالش لذت ببرید زیرا به رشد حرفه ای شما کمک می کند.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت پادشاه شمشیر

شهریور ماهی، شما با ذهن کار می کنید تا قلب. شما شفافیت ذهن دارید و می توانید حقیقت را درک کنید. شما باید با ارائه یک دیدگاه عینی پیش قدم شوید. شما در موقعیت خوبی هستید که می توانید موقعیت خود را در منظر درست قضاوت کنید. روز خوبی برای تصمیم گیری های مهم در مورد خانواده و شغل است. افراد ممکن است تحت تخصص و صلاحیت شما به دنبال راهنمایی شما باشند.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

کارت تاروت: کارت تک شمشیر

مهرماهی عزیز، روز با موانع شروع می‌شود، اما در نهایت می‌توان تا پایان روز به نقطه‌ای واقعی رسید. ذهن فوق‌العاده تیز شما این پتانسیل را دارد که به اعماق هر موقعیت دشواری بپردازد و جزئی‌ترین جزئیات را بیابد. شما هیچ رمز و راز یا سنگی بر روی آن باقی نمی گذارید. اگر امروز برای امتحان و مصاحبه رقابتی آماده می شوید، خوب عمل می کنید. با این حال اعتماد به نفس بیش از حد می تواند امتیاز منهای برای شما کسب کند.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

کارت تاروت: کارت دو سکه

آبان ماهی ها، دو موضوع اصلی عشق و امور مالی در درجه اول در ذهن شما قرار دارند. به اصل مطلب توجه کنید؛ مطمئن باشید که نیاز همسرتان را می دانید.  اطمینان حاصل کنید که رابطه شما همچنان در اولویت شما قرار دارد. برای ساختن آینده مالی مناسب، ممکن است نیاز به تعادل مالی داشته باشید، یا کمتر خرج کنید یا پول بیشتری به دست آورید. اکنون زمان خوبی برای سرمایه گذاری یا حدس و گمان نیست.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

کارت تاروت: کارت هشت جام

آذر ماهی جان، مقداری تنش روانی امروز باقی خواهد ماند. حوزه رابطه ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد. بی حوصلگی و تنهایی ممکن است منجر به افسردگی شود. یک رابطه متعهدانه طولانی ممکن است به پایان برسد. استرس ممکن است به شما وارد شود و باعث مشکلات سلامتی شود. مطمئن شوید که به رژیم غذایی، ورزش و خواب توجه کافی دارید. نگرش مثبت را حفظ کنید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین دی

کارت تاروت: کارت ملکه شمشیر

دی ماهی عزیز ؛ در دفتر یا محل کار، نگرش سلطه جویانه شما می تواند دیگران را عصبانی کند و ممکن است تنها بمانید. قدرت تحلیل و استدلال شما بسیار قوی است و به حرف دیگران گوش نمی دهید. شما فکر می کنید آنچه می گویید یا کاری که انجام می دهید درست است. در دیگران عیب پیدا نکنید شما ممکن است نیاز به مشاوره حرفه ای، از یک وکیل یا وکیل، مشاور مالی یا مشاور مالیاتی داشته باشید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت چهار شمشیر

بهمن ماهی عزیز، روی اهداف و محدودیت های خود تمرکز کنید. انرژی روز به نفع شما نیست. این زمان برای تقویت قدرت ذهنی است. مدیتیشن کنید و زمانی را در فضایی آرام برای استراحت و آرامش بگذرانید. شما باید قدرت خود را دوباره پر کنید و زمانی را صرف تفکر معنوی کنید. دوره های کوتاه استراحت شما را قادر می سازد تا انرژی، تمرکز و تمرکز خود را تازه کنید. در این دوره از تصمیم گیری جدید خودداری کنید. 

فال تاروت پیشگویی آینده امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت شوالیه شمشیر

اسفند ماهی ها، امروز هم از نظر ذهنی و هم از نظر جسمی پرانرژی و سرزنده هستید. این زمانی است که شما در حال شروع یک پروژه جدید هستید و هیچ مانعی برای شما وجود ندارد. شما این انفجار ناگهانی انرژی را داشته‌اید که شما را به جلو سوق می‌دهد و به شما انگیزه می‌دهد تا برای تحقق اهداف خود اقدام سریعی انجام دهید. شما مهارت های ارتباطی را به خوبی توسعه داده اید. مصاحبه یا امتحان رقابتی روی کارت است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 136344

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر