کامنت جنجالی رونالدو علیه مسی| مسی یک دزد کثیف است!

کریستیانو رونالدو جنجالی تازه آفرید.

کامنت جنجالی رونالدو علیه مسی| مسی یک دزد کثیف است!

دوشنبه شب در مراسم توپ طلا، مسی توانست برای هفتمین بار این جایزه را از آن خود کند و به بهترین بازیکن سال ۲۰۲۱ نام گیرد. البته این جایزه مسی با واکنش‌های بسیاری همراه شد و عده کثیری معتقد هستند که حق لواندوفسکی در اینجا خورده شده است. بسیاری نیز این جایزه مسی را «دزدی» خطاب کردند.

از کاسیاس، تونی کروس، توماس مولر و بسیاری از فوتبالیست‌های کنونی نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند که این اوج ماجرا نبود. شب گذشته در صفحه هواداری رونالدو، مطلبی نوشته شد که دالِّ بر عدم لیاقت مسی برای این جایزه بود. این صفحه هواداری به حمایت از رونالدو پرداخت و جایزه مسی شرم‌آور ، کثیف و دزدی لقب داد.

کریستیانو رونالدو

این مطلب با لایک و کامنت رونالدو روبه‌رو شد. کریستیانو زیر این پست واژه «حقیقت» را کامنت کرد تا به سوژه بزرگ فضای مجازی بدل شود.

بسیاری از هواداران رونالدو با انتشار این پیام، ادعا داشتند که خودِ کریس نیز نسبت به اتفاقات کنونی توپ طلا معترض است و بسیاری از هواداران مسی نیز، رونالدو را حقیر، حسود و بی اخلاق خطاب کردند.

هواداران مسی و برخی سایت‌ها از این کار رونالدو ابراز تاسف کردند و نوشتند که او اخلاق ورزشی را رعایت نکرده و نشان داده که چقدر عقده و حسادت به این موضوع دارد.

عدم حضور رونالدو نیز با واکنش‌های زیادی همراه شد. پیش از آغاز مراسم، سردبیر مجله فرانس فوتبالی در اظهارنظری جنجالی اعلام کرد که رونالدو زمانی بازنشسته خواهد شد تا تعداد توپ طلای خود را به اندازه مسی برساند. رونالدو نیز بلافاصله پس از این ادعا، پستی در فضای مجازی منتشر کرد و به شدت به انتقاد از فرانس فوتبال پرداخت. او نوشت که سردبیر این مجله قصد دارد با ادعاهای کذب ، نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد.

موضوع توپ طلا همچنان ادامه دارد و بسیاری از اهالی فوتبال معتقد هستند که مسی در سال ۲۰۲۱ لیاقت توپ طلا را نداشته است.

حسادت رونالدو به مسی

مراسم توپ طلا سال ۲۰۲۱ در شرایطی برگزار شد که کریستیانو رونالدو در این مراسم حاضر نبود.

پاسکال فره، سردبیر فرانس فوتبال به تازگی صحبت‌هایی را درباره کریستیانو رونالدو مطرح کرده بود و گفته بود که او جاه طلبی این را دارد که تعداد توپ طلا هایش از مسی بیشتر شود و دوست ندارد با تعداد توپ طلا‌های کمتری نسبت به مسی به دوران حرفه‌ای خود پایان دهد.

رونالدو پیش از آغاز مراسم توپ طلا با انتشار پستی در اینستاگرام به این حرف‌ها واکنش تندی نشان داد و دلیل عدم حضورش در مراسم توپ طلا را بیان کرد.

فوق ستاره پرتغالی در صفحه شخصی خود نوشت: «نتایج امروز توضیح می‌دهد که چرا اظهارات پاسکال فره در هفته گذشته، زمانی که او اظهار داشت که من به او گفتم که تنها جاه طلبی من این است که دوران حرفه‌ای خود را با توپ طلا‌هایی بیشتر نسبت به مسی به پایان برسانم دروغ است. پاسکال فره دروغگو است، او از نام من برای تبلیغ خود و تبلیغ نشریه‌ای که برای آن کار می‌کند استفاده کرد. غیرقابل قبول است که مسئول اعطای چنین جایزه معتبری به این شکل دروغ بگوید، این یک بی احترامی مطلق به کسی است که همیشه به فرانس فوتبال و توپ طلا احترام گذاشته است. او امروز دوباره غیبت من در گالا را که به خاطر قرنطینه بود، توجیه کرد و دروغ گفت. من همیشه می‌خواهم به کسانی که برنده می‌شوند، با اخلاق ورزشی و بازی جوانمردانه که از ابتدا مسیر حرفه‌ای من را هدایت کرده اند، تبریک بگویم و این کار را انجام می‌دهم. زیرا هرگز با کسی مخالف نیستم. من همیشه برای خودم و برای باشگاه‌هایی که نمایندگی می‌کنم برنده می‌شوم، برای خودم و برای کسانی که من را دوست دارند برنده می‌شوم. من در مقابل کسی پیروز نمی‌شوم. بزرگترین آرزوی دوران حرفه‌ای من کسب عناوین ملی و بین المللی برای تیم‌هایی است که نمایندگی می‌کنم. بزرگترین آرزوی حرفه‌ای من این است که الگوی خوبی برای همه کسانی باشم که فوتبالیست حرفه‌ای هستند یا می‌خواهند باشند. بزرگترین آرزوی دوران حرفه‌ای من این است که نامم را با حروف طلایی در تاریخ فوتبال جهان بنویسم. در پایان می‌گویم که تمرکز من روی بازی بعدی منچستریونایتد و همه چیز‌هایی است که با هم تیمی هایم و هوادارانمان هنوز هم می‌توانیم در این فصل به آن برسیم. بقیه؟ بقیه حرف‌ها مهم نیستند.»/ فوتبالی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3253

  • A. A

    احمق این حسادت نیست این اسمش دزدیه اسمش حق خوردنه اسمش مافیای فوتباله بیا پایین

  • ناشناس

    موافقم با رونالدو

ارسال نظر