بدل جورجینا در عربستان آفتابی شد + عکس

تا کنون بدل بازیگرها و ستاره فوتبال را دیده بودیم اما اینبار در عربستان، یک دختر جوان با شکل و شمایلی شبیه به جورجیا همسر کریستیانو رونالدو، سروصدا به راه انداخه است.

بدل جورجینا در عربستان آفتابی شد + عکس

تاکنون بدل بازیگر‌ها و ستاره فوتبال را دیده بودیم، اما اینبار در عربستان، یک دختر جوان با شکل و شمایلی شبیه به جورجیا همسر کریستیانو رونالدو، سروصدا به راه انداخت.

این دختر عرب که به بدل جورجینا شهرت یافته، در یک لایو اینترنتی، خنده‌های همسر رونالدو را هم تقلدید کرد تا بیشتر از قبل به جورجینا شبیه شود. این لایو در فضای مجازی به شدت جنجال‌ساز شده است.

جالب اینکه این دختر مدعی شده مردم هر وقت او را می‌بینند، بلند به او «Siuuuu» می‌گویند.

بیشتر بخوانید : چهره متفاوت و حاشیه‌های جدید همسر رونالدو در عربستان + فیلم‌ها و تصاویر ویژه از «جورجینا رودریگز»

شباهت یک دختر عربستانی با جورجینا باعث شده تا این روزها او به شهرت زیادی دست پیدا کند.

حضور کریستیانو رونالدو و خانواده‌اش در عربستان با وجود گذشت چند هفته از این اتفاق همچنان یک سوژه داغ برای مردم است. بخشی از این حاشیه‌های متفاوت نیز مربوط به نامزد آرژانتینی کریستیانو است که درسال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده.

حالا شباهت یک دختر عربستانی با جورجینا باعث شده تا این روزها او به شهرت زیادی دست پیدا کند. این دختر که یک خواهر دیگر نیز دارد به قدری در شبکه‌های اجتماعی به خصوص تیک تاک شهرت پیدا کرده‌اند که حالا برای مصاحبه به برنامه‌های تلویزیونی عربستان نیز دعوت می‌شوند.

اما این ماجرا به همینجا ختم نمی‌شود چرا که بدل جورجینا در تازه‌ترین مصاحبه خود ادعای عجیبی را مطرح کرده است. او در خصوص شباهتش به نامزد رونالدو گفت که برای این کار تلاش نمی‌کند و او و خواهرش از هیچ کسی تقلید نمی‌کنند.

این دختر عربستانی همچنین مدعی شد که رونالدو و جورجینا با آمدن به ریاض پس از مدت‌ها دوباره ترند شده‌اند و آن را باید مدیون عربستان باشند.

این صحبت‌ها واکنش هایی را از سوی طرفداران فوق ستاره پرتغالی و خانواده‌اش به دنبال داشته است.

کریستیانو رونالد فوق ستاره دنیای فوتبال با انتقالی جنجالی و پر سر و صدا به النصر عربستان پیوست.

این بازیکن پس از ناکامی در جام جهانی و جدایی از منچستریونایتد، تصمیم گرفت ادامه فوتبالش را در آسیا بگذراند. او به همراه خانواده به عربستان سفر کرد و راهی تیم النصر شد. سعودی‌ها هم برای رونمایی از CR7 حسابی سنگ تمام گذاشتند و هواداران این تیم تمام بلیت‌های این مراسم را خریداری کردند تا رونالدو را به همراه خانواده‌اش ببینند.

این روزها جورجینا نامزد رونالدو در عربستان بیشتر از خود کریس مورد توجه واقع شده و هرکجا که می‌رود دوربین‌ها به سمت او می‌روند. حالا یک دختر سعودی خودش را به شکل جورجینا در آورده و با انتشار ویدیویی از خودش حسابی جنجال ساز شده است.

بدل جورجینا رودریگز، دردسرساز می شود؟

این روزها بعد از پیوستن رونالدو به تیم الاهلی و قرار گرفتن او و خانواده اش در صدر اخبار عربستان، فیلمی در فضای مجازی وایرال شده است که واکنش های عجیب و غریب در پی داشته، خانمی که در این فیلم حضور دارد، بسیار شبیه جورجینا رودریگرز است و اولین بدل جورجینا در عربستان محسوب می شود و ممکن است شباهت او به نامزد کریس دردسرهای غیر قابل پیش بینی را برای خانواده رونالدو در ریاض ایجاد نماید.

 

بدل جورجینا همسر رونالدو

بدل جورجینا نامزد رونالدو

منبع: عرشه آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 65281

  • ناشناس

    والا حالمون دیگه از این جورجینا داره به هم میخوره بسه دیگه

ارسال نظر