تذکر دو نماینده مجلس به وزیر آموزش و پرورش

وکلای ملت در جلسه علنی امروز مجلس در تذکرات شفاهی خود از ضرورت توجه وزارت آموزش و پرورش به فعالان حوزه تعلیم و تربیت گفتند.

تذکر دو نماینده مجلس به وزیر آموزش و پرورش

سیدکاظم موسوی نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین، ضمن تبریک فرا رسیدن روز پزشک، گفت: از همه فعالان عرصه بهداشت و درمان خصوصا پزشکان و پرستاران که در ایام مبارزه با کرونا از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند، قدردان هستم.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش، تصریح کرد: موضوع رتبه بندی معلمان دارای اهمیت است و در این میان باید به کسانی که در حوزه تعلیم و تربیت فعال هستند توجه شود نباید عده ای مشمول عنایتی باشند و عده ای دیگر خیر، در واقع عدل به سویه عدل است و ظلم به سویه عدل نیست.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب، خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: برخوردی که با طرح معلمان طرح مهرآفرین صورت می گیرد، خارج از ضوابط و قانون است. این افراد ۱۰ یا ۲۰ سال است که با آموزش و پرورش همکاری می کنند و همه آنها هم در مناطق محروم کشور خدمت می کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم تصریح کرد: مجلس مجوزی نداده است که معلمان مهرآفرین را در قانون رتبه بندی قرار ندهند و به آنها علی الحساب داده شود و با آنها تسویه شود و از حضور آنها استفاده نشود. تجربه ای که آنها دارند به مراتب بیشتر از نیروهای جدید است، خواهش می کنم از وزیر آموزش و پرورش نسبت به معلمان مهرآفرین توجه کافی داشته و نگذارند حق آنها ضایع شود.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان مرکزی مطرح کرد: ضمن تشکر از رئیس جمهور و وزرا برای حضور در استان مرکزی، هنوز مصوبات اجرایی و عملیاتی نشده است و مردم منتظر هستند، آقای رئیس جمهور؛ با نزدیک شدن به فصل سرما، مردم منتظر اجرایی و عملیاتی شدن مصوبات سفر شما به استان مرکزی هستند

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37431

ارسال نظر