سفر به کیش با تور | هزینه سفر چقدر می‌شود؟

منطقه آزاد کیش یکی از هیجان‌انگیزترین مقاصد گردشگری در جنوب ایران است به همین دلیل بسیاری دوست دارند بدانند هزینه سفر به کیش با تور چه مقدار است.

سفر به کیش با تور | هزینه سفر چقدر می‌شود؟

جزیره کیش به عنوان یک نقطه گردشگری در بین مسافران و گردشگران داخلی و خارجی محبوبیت زیادی دارد افراد و خانواده‌های زیادی تمایل دارند تخمین بزنند هزینه سفر به کیش با تور به چه صورت است و به هر شکلی با توجه به بودجه‌ای که برای سفر و گردش در نظر گرفته شده امکان رفتن و مسافرت به کیش وجود دارد و این امکان به چه نحوی صورت می‌پذیرد، از این رو با ما همراه باشید تا با در نظر گرفتن عوامل مختلفی چون فصل سفر، نوع اقامت، مدل سفر انتخابی و میزان خرید از مراکز خرید جالب کیش از هزینه سفر به این نقطه جذاب بیشتر بدانیم.

مهم‌ترین عامل تأثیرگذار در سفر به کیش با تور

در هزینه سفر به کیش با تور نوع بلیط رفت و برگشت به شدت اهمیت دارد، طبیعتا راه‌های مختلفی برای سفر به این جزیره دیدنی وجود دارد به طور مثال هزینه سفر به کیش با هواپیما یا از طریق قطار با یکدیگر متفاوت خواهد بود و این هزینه نسبت مستقیم با پیک سفر و فصل مورد نظر، نوع ایرلاین و حتی بلیط‌های لحظه آخری دارد. نیاز به توجه است که انتخاب هواپیما هر چند هزینه بیشتری را برای رفت و آمد به خود اختصاص می‌دهد اما زمان رسیدن به مقصد و در حالت برگشت به مبدأ بسیار کاهش پیدا می‌کند این در حالی است که سفر با قطار زمان بیشتری می‌برد و البته نسبت به هواپیما به نوعی مقرون به صرفه محسوب می‌شود.

کیش۱

اقامت و هزینه سفر به کیش

بدون شک نوع انتخابی اقامت فاکتور مهم و تعیین‌کننده‌ای در هزینه سفر به کیش با تور است و این جزیره بی‌نظیر در کنار تمام تفریحات آبی و غیر آبی خود، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری فراوان و ساحل‌های آرامبخش و دل‌پذیر و البته مراکز خرید متعددی که دارد، هتل‌های زیاد (از 5 ستاره تا 2 ستاره)، سوئیت‌ها و نیز آپارتمان‌های خوبی را در دل خود جای داده است. گفتنی است که هر یک از این موارد برای اقامت خوب و راحت هستند و انتخاب و برگزیدن این که سفر به کیش و استراحت در آن را در کدامیک از این انواع اقامت بگذرد بستگی به بودجه در نظر گرفته شده برای سفر و تور مورد نظر دارد.

فصل و مدل سفر به کیش با تور

با توجه به اینکه منطقه آزاد کیش دارای اقلیم گرم و مرطوب است، فصل‌های پاییز و زمستان حجم گردشگر و مسافر بیشتری را پذیرا می‌شود و این روند تا تعطیلات نوروز و اوایل بهار ادامه دارد، به همین جهت هزینه تور در این پیک‌ها و این فصول بیشتر از هزینه تور در اواسط بهار تا اواخر تابستان است. در فصل‌های گرم میزان مسافر به کیش به دلیل رطوبت زیاد و شدت گرما، کم می‌شود، در نتیجه مبلغ بلیط رفت و برگشت همین طور هزینه اقامت به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند و طبیعی است که هزینه تور نیز کمتر از حالت‌های پیک سفر به کیش باشد.

 

بهتر است مدل سفر به جزیره کیش را در هزینه سفر به کیش با تور در نظر گرفت، چرا که سفری با شرایطی نظیر پرواز با ایرلاین‌های گران‌تر و اقامت در هتل پنج ستاره در کنار تفریحات و خرید لوکس متفاوت از سفری است که پرواز آن قیمت کمتر و اقامت در آن هتل سه ستاره یا سوئیت است و طبیعتا امکانات کمتری را نسبت به یک هتل 5 ستاره شامل می‌شود. این که در سفر به کیش چه میزان تفریحات آبی یا غیر آبی تجربه شود یا تنها به آسوده خاطری در کنار ساحل پرداخته شود مهم و تعیین کننده هزینه سفر خواهد بود.

کیش

 

منبع: سلام نو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 40213

ارسال نظر