شوک جدید به فرهاد | محرومیت سنگین برای مهاجم محبوب مجیدی در آستانه بازی مقابل نساجی

در آستانه بازی مقابل فجرسپاسی، مهاجم محبوب فرهاد مجیدی احتمالا محروم می‌شود.

شوک جدید به فرهاد | محرومیت سنگین برای مهاجم محبوب مجیدی در آستانه بازی مقابل نساجی

تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر میهمان خود فجر سپاسی را با یک گل شکست داد تا با ۴۷ امتیاز به صدرنشینی‌اش در این فصل از لیگ برتر ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: جلسه ویژه فرهاد با آجورلو | بازیکن یاغی استقلال مقابل نساجی بازی می‌کند؟

آبی پوشان در حالی در این بازی با یک گل به پیروزی رسیدند که بازی به مراتب برتری را نسبت به میهمان خود انجام داده و بارها تا آستانه باز کردن دروازه حریف رفتند که به جز یک بار در سایر موارد دست خالی بازگشتند.

در این بازی هم رودی ژستد مهاجم خارجی آبی پوشان که از خریدهای جدید این فصل به حساب می‌آید، مثل همیشه در ترکیب ثابت قرار داشت و در دقایق پایانی جای خود را به امیر ارسلان مطهری داد.

ژستد در دقیقه ۴۳ این بازی با کارت زرد داور جریمه شد که این سومین اخطار وی در این فصل بود تا با دریافت این کارت در آستانه محرومیت و از دست دادن یک بازی قرار گیرد.

ژستد که از هفته چهارم به استقلال اضافه شد و برای اولین بار در شیراز مقابل همین فجر سپاسی به میدان رفت، به جز هفته ششم و دیدار مقابل گل گهر که مجوز بازی‌اش به همراه یامگا مقابل گل گهر به صورت موقت ابطال شد، در همه دیدارهای استقلال در ترکیب ثابت قرار داشته است و علیرغم اینکه در گلزنی و گلسازی آمار چندان جالبی نداشته، همیشه مورد حمایت فرهاد مجیدی قرار داشته و بارها سرمربی استقلال مراتب رضایت خود را از عملکرد این بازیکن اعلام کرده است.

رودی ژستد تاکنون در ۱۵ بازی برای آبی پوشان به میدان رفته و ۱۲۳۴ دقیقه در زمین حضور داشته است که عملکرد فنی او زدن ۲ گل (یک گل از روی نقطه پنالتی و یک گل در جریان بازی)، ارسال ۲ پاس گل، کسب یک پنالتی و گرفتن ۳ اخطار است.

آبی پوشان در هفته بیستم لیگ برتر میهمان نساجی مازندران هستند که این بازی از ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۹ اسفند برگزار می‌شود و در صورتی که ژستد در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شود، دیدار هفته بیست و یکم این تیم مقابل گل گهر را از دست می‌دهد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 9983

ارسال نظر