رکورد جدید فرهاد مجیدی در تاریخ لیگ برتر ایران | بهترین‌های لیگ مشخص شدند

استقلالِ فرهاد مجیدی به اولین تیم تاریخ لیگ برتر ایران تبدیل شد که در ۱۹ هفته ابتدایی شکست‌ناپذیر بوده است.

رکورد جدید فرهاد مجیدی در تاریخ لیگ برتر ایران | بهترین‌های لیگ مشخص شدند

 مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با انجام هشت دیدار پیگیری شد. در این رقابت ها استقلال موفق شد با یک گل فجر سپاسی شیراز را شکست دهد و فاصله خود را با پرسپولیس ۵ امتیاز افزایش دهد. تیم‌های پرسپولیس و سپاهان دیگر مدعیان قهرمانی لیگ برتر مقابل تیم‌های گل گهر سیرجان و ذوب آهن به تساوی رسیدند.

استقلالِ «فرهاد مجیدی» به اولین تیم تاریخ لیگ برتر ایران تبدیل شد که در ۱۹ هفته ابتدایی شکست‌ناپذیر بوده است.

تا پیش از شروع این فصل، رکورد در اختیار سپاهانِ «امیر قلعه‌نویی» در لیگ نوزدهم با ۱۸ هفته شکست ناپذیری بود.

نتایج بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر

پدیده مشهد صفر - هوادار تهران یک

صنعت نفت آبادان یک - نساجی مازندران یک

سپاهان اصفهان صفر - ذوب آهن اصفهان صفر

آلومینیوم اراک صفر - مس رفسنجان یک

پیکان تهران صفر - تراکتور تبریز صفر

گل گهرسیرجان یک - پرسپولیس تهران یک

فولاد خوزستان ۲ - نفت مسجد سلیمان صفر

استقلال تهران یک - فجر سپاسی شیراز صفر

تیم هفته: فولاد خوزستان

تیم فوتبال خوزستان در دیدارش مقابل نفت مسجد سلیمان توپ و میدان را کاملا در اختیار داشت و حملات زیادی را در طول بازی روی دروازه نفتی‌ها ترتیب داده و در نهایت با گل های آرش رضاوند و مهدی شیری نفتی ها را شکست داد. فولاد خوزستان با این پیروزی ۲۸ امتیازی شد و در جایگاه هفتم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

مربی هفته: فرهاد مجیدی

استقلال ۶ دیدار اخیر خود را در لیگ برتر با پیروزی پشت سر گذشته است. استقلالی ها در این فصل گل نخوردن را سرلوحه کار خود قرار داده اند و با بردهای اقتصادی توانسته اند در صدر جدول لیگ برتر فوتبال قرار گیرند. مجیدی پس از چندین بار مربیگری در استقلال این فصل توانسته است تا هفته نوزدهم به خوبی تفکراتش را در این تیم پیاده کند.

بازیکن هفته: ایمان صادقی

فجر سپاسی شیراز در حالی در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال بود که این تیم در منطقه سقوط به لیگ آزادگان قرار دارد. این تیم به دنبال کسب حداقل امتیاز از این بازی بود. استقلالی‌ها در این بازی موقعیت‌های گلزنی زیادی روی دروازه فجر سپاسی ایجاد کردند، اما هر بار ایمان صادقی دروازه بان فجری‌ها مانع از گلزنی استقلالی‌ها شد و بالاخره در دقیقه ۵۴ بازی جعفر سلمانی موفق شد، دروازه فجر را باز کند. در ادامه بازی نیز صادقی چندین بار دیگر مانع از باز شدن دروازه فجر شد، او علی رغم شکست تیمش در این دیدار عملکرد خوبی داشت.

بازی هفته: استقلال تهران - فجر سپاسی شیراز

استقلال در حالی به مصاف فجر سپاسی شیراز رفت که پرسپولیس رقیب آن‌ها برای قهرمانی لیگ برتر مقابل گل گهر سیرجان به تساوی رسیده بود و این بهترین فرصت برای ایجاد اختلاف امتیاز با پرسپولیس بود. این تیم در نهایت با تک گل سلمانی، مقابل فجر سپاسی به پیروزی رسید. استقلال با ۴۷ امتیاز در صدر و پرسپولیس با ۴۲ امتیاز در جایگاه دوم جدول لیگ برتر قرار دارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 9599

ارسال نظر