جدول لیگ برتر - هفته نوزدهم / فاصله استقلال با پرسپولیس به 5 امتیاز رسید

جدول لیگ برتر - هفته نوزدهم / فاصله استقلال با پرسپولیس به 5 امتیاز رسید

هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران  به پایان رسید و جدول رده بندی رقابت ها در پایان این هفته مشخص شد.تیم استقلال با برتری یک بر صفر مقابل فجرسپاسی با ۴۷ امتیاز به صدرنشینی در لیگ برتر تداوم بخشید. پرسپولیس هم با توقف یک بر یک مقابل گل گهر ۴۲ امتیازی شد و همچنان در تعقیب آبی پوشان در صدر جدول ماند. سپاهان تیم سوم جدول هم در هفته نوزدهم  مقابل ذوب آهن متوقف شد  تا ۳۴ امتیازی شود تا  امید های خود را برای رسیدن به قهرمانی در این فصل از دست بدهد..نفت مسجد سلیمان با ۱۱ و پدیده با ۸ امتیاز قعرنشینان جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران در پایان هفته نوزدهم هستند.

جدول لیگ برتر هفته نوزدهم

هوادار یک - پدیده صفر

 در اولین بازی تیم هوادار موفق شد با یک گل پدیده را مغلوب کند. فرزاد جعفری در دقیقه ۷۸ تنها گل این بازی را درون دروازه حریف جای داد تا شاگرذان عنایتی بادست پر مشهد را ترک کنند.

سپاهان صفر-ذوب آهن صفر

در یکی از بازی های مهم هفته دو تیم همشهری سپاهان و ذوب آهن به مصاف هم رفتند. تلاش این دو تیم بعد از ۹۰ دقیقه به تساوی بدون گل به اتمام رسید تا سپاهان امید های خود را برای رسیدن به قهرمانی در این فصل از دست بدهد. سپاهان با این تساوی ۳۴ امتیازی شد و در جایگاه سوم باقی ماند.

آلومینیوم اراک صفر-مس رفسنجان یک 

آلومینیوم اراک این هفته میزبان مس رفسنجان بود و در دقایق پایانی غافلگیر شد و با یک گل مغلوب میهمانش شد. عقیل کعبی دردقیقه ۹۰ تنها گل مس را در این دیدار به ثمر رساند. مس با این برد با ۳۳ امتیاز همچنان در جایگاه چهارم باقی ماند.

صنعت نفت آبادان یک-نساجی مازندران یک 

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در بازی خانگی اش برابر نساجی مازندران تن به تساوی یک بریک داد. در این دیدار ابتدا میزبان در دقیقه ۲۷ توسط طالب ریکانی به گل اول رسید. در ادامه بازی در دقیقه ۳۷ ایوب کلانتری روی پاس مسعود شجاعی موفق شد نتیجه بازی را به سود نساجی به تساوی بکشاند.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 9560

ارسال نظر