کار فرهاد مقابل فجر سخت شد | نمی‌دانیم چه اتفاقی بین مجیدی و کاپیتان استقلال افتاده است

یک کارشناس فوتبال می‌گوید با شرایطی که برای استقلال به وجود آمده آرامش، بهترین رمز موفقیت آبی پوشان است.

کار فرهاد مقابل فجر سخت شد | نمی‌دانیم چه اتفاقی بین مجیدی و کاپیتان استقلال افتاده است

علیرضا پورمند کارشناس فوتبال و کاپیتان پیشین تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در مورد وضعیت این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان تهرانی در حال حاضر بهترین خط دفاع و حمله را در لیگ دارند و نمی‌توان در لیگ داخلی از آنها ایراد گرفت اما اگر این تیم در لیگ قهرمانان حضور داشت و از مرزها خارج می‌شد مشکلاتش مشخص می‌شد. به جز تیم‌های ایرانی، تیم‌های کشورهای دیگر می‌توانند ۷ بازیکن خوب خارجی به خدمت بگیرند که متأسفانه ما در رقابت با آنها همیشه دچار مشکل شده ایم.

بیشتر بخوانید: آب پاکی آجورلو روی دست مجیدی | فرهاد تهدید به استعفا کرد

وی ادامه داد: استقلال به عنوان تیم اول فوتبال ایران در تمام خطوط ایراد دارد و اشکالاتی در این تیم وجود دارد که باید کادر فنی آن را برطرف کند. اگر چه گفته می‌شود حریفان، این تیم را خوب آنالیز نمی‌کنند ولی بعید می دانم یک تیم همه حریفان را شکست دهد و هیچ کس آنها را آنالیز فنی نکند.

بیشتر بخوانید: دستور برای ۳ بر صفر کردن بازی استقلال! | پشت پرده فایل صوتی جنجالی برنامه مزدک میرزایی

پورمند افزود: در مقابل تراکتور، استقلال میانه میدان را از دست داد اما این آبی پوشان بودند که توانستند در این دیدار به گل دست پیدا کنند. استقلال خط دفاع و گلرهای خوبی دارد که در روند نتیجه گیری تیم تأثیر به سزایی داشته اند.

وی در مورد دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر فجر سپاسی شیراز گفت: فجر را به خوبی می‌شناسم. سال‌ها پیش با آنها زندگی می کرده ام البته شرایط الان با گذشته فرق کرده است ولی در این تیم مشکلات مالی وجود دارد. بازیکنان این تیم بیشتر سرباز هستند و تا می‌خواهند به رشد کامل برسند از این تیم جدا شده و به سایر تیم‌ها می‌پیوندند.

کارشناس فوتبال ادامه داد: با توجه به شرایطی که فجر دارد استقلال در مقابل این تیم هم بازی آسانی دارد و هم سخت. فجر بازیکنان با انگیزه‌ای دارد که می‌توانند برای استقلال دردسرساز شوند.

وی در مورد عملکرد حردانی و آمانوف در استقلال گفت: حردانی یک بازیکن شناخته شده است. او باید تلاش بیشتری از خود داشته باشد. می‌تواند بازی به بازی بهتر شده و پا جای پای بزرگان بگذارد به شرط آنکه تمام تمرکزش برای روی تمرین و آمادگی جسمانی باشد.

پورمند در مورد آمانوف هم گفت: وقتی یک بازیکن خارجی به خدمت می‌گیریم یعنی اینکه او باید به مراتب بهتر از بازیکنان داخلی باشد. هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ آمادگی جسمانی باید در آینده نزدیک بیشتری از این بازیکن بببینیم تا مشخص شود خرید خوبی بوده است یا خیر.

وی در پایان و در خصوص اتفاقاتی که باعث شده کاپیتان استقلال اجازه تمرین نداشته باشد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ما نمی‌دانیم دقیقاً چه اتفاقی بین سرمربی و کاپیتان تیم افتاده است نباید در این خصوص قضاوت کنیم اما اعتقاد دارم با شرایطی که برای استقلال به وجود آمده آرامش، بهترین رمز موفقیت آبی پوشان است./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 9473

ارسال نظر