بمب نقل و انتقالاتی درویش | پیشنهاد جذاب اعراب برای 2 ستاره پرسپولیسی

صحبت‌های اولیه رضا درویش و کادر فنی باشگاه پرسپولیس با مدیر برنامه‌های این بازیکنان در حالی آغاز شده که هر دو نفر پیشنهاداتی از لیگ قطر و امارات در زمستان دریافت کردند.

بمب نقل و انتقالاتی درویش | پیشنهاد جذاب اعراب برای 2 ستاره پرسپولیسی

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در جذب بازیکنان در نقل و انتقالات زمستانی توانست رامین رضاییان و احمد گوهری را جذب کند حالا تصمیم به تمدید قرارداد بازیکنان مهم تیم گرفته است.

بیشتر بخوانید: بمب خبری درویش برای پرسپولیسی‌ها | تصمیم سرنوشت‌ساز گل محمدی برای این ۱۰ بازیکن پرسپولیس

درویش پس از گفتگو با سرمربی پرسپولیس، تمدید قرارداد بازیکنان اصلی تیم را در اولویت کاری خود قرار داد تا حامد لک تبدیل به نخستین بازیکنی شود که پای میز قرارداد نشست.

درویش خواستار حضور بازیکنانی نظیر مهدی ترابی و میلاد سرلک در باشگاه شده تا آنها هم قراردادهای خود را تمدید کنند.

صحبت‌های اولیه با مدیر برنامه‌های این بازیکنان در حالی آغاز شده که هر دو نفر پیشنهاداتی از لیگ قطر و امارات در زمستان دریافت کردند اما تصمیم به ماندن گرفتند تا فصل را با این تیم به اتمام برسانند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس مشکلی برای تمدید با این تیم ندارند و شروط مالی اولیه آنها نیز پذیرفته شده است اما آنها خواهان فسخ قرارداد خود در صورت دریافت پیشنهاد خارجی هستند.

پیش شرط سرلک و ترابی در حالی مطرح شده که باشگاه هنوز با درج این بند در قرارداد جدید موافقت نکرده و تنها در صورتیکه مبلغ قابل توجهی بابت ترانسفر آنها نصیبشان شود با آن کنار می آیند.

ترابی و سرلک قرار است قبل از پایان سال جلسه‌ای را با باشگاه برگزار کنند تا تصمیم نهایی را برای تمدید با پرپسولیس بگیرند./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 9457

ارسال نظر