در استقلال چه خبر است ؟ اخراج وریا غفوری از تیم آبی ها! | واکنش کاپیتان به اتفاقات امروز

سرمربی تیم فوتبال استقلال کاپیتان این تیم را در اختیار باشگاه قرار داد.

در استقلال چه خبر است ؟ اخراج وریا غفوری از تیم آبی ها! | واکنش کاپیتان به اتفاقات امروز

فارس نوشت: سرمربی تیم فوتبال استقلال کاپیتان این تیم را در اختیار باشگاه قرار داد.تمرین امروز استقلال در شرایطی برگزار شد که ووریا غفوری در جریان تمرین تاکتیکی با ناراحتی زمین را ترک کرد. وی در جریان تمرین تاکتیکی کاور را به زمین زد و راهی رختکن شد. فرهاد مجیدی هم بعد از این اتفاق کاپیتان تیمش را در اختیار باشگاه قرار داد.


بیشتر بخوانید فرهاد مجیدی استعفا می دهد؟


واکنش وریا غفوری به اتفاقات تمرین امروز: نگار عده ای هول هستند تا من را در اختیار باشگاه بگذارند!

از انتشار این خبر متعجب شدم و سرمربی این تیم بدون آنکه با من صحبت کند و از من بپرسد که چه اتفاقی افتاده، مرا در اختیار باشگاه قرار داده است.

چند وقتی بود که انگشت پایم درد می‌کرد و وقتی در تمرین امروز به پایم ضربه خورد، یک لحظه عصبانی شدم و کاورم را گوشه‌ای انداختم و چون از درد عصبی بودم به بطری آب معدنی هم لگد زدم. 

من اصلا بی نظمی نکردم و این اتفاق هیچ ارتباطی به مسائل فنی و اینکه می‌گویند من به تاکتیکهای تیم و نوع تمرینات معترض هستم، ندارد.

موفقیت استقلال برای من از همه چیز مهمتر است اما انگار عده‌ای هول بودند که هر چه زودتر مرا در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار بدهند.

هنوز تمرین تمام نشده بود که خبر ناراحتی سرمربی تیم از من منتشر شد. الان در مورد یکسری موارد صحبت نمی‌کنم اما اگر لازم باشد، حرفهایی برای گفتن دارم./فوتبالی

تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه میزبان فحر سپاسی است.

دلیل ناراحتی غفوری مشخص شد

فارس نوشت: کاپیتان تیم فوتبال استقلال به دلیل ربه یکی از بازیکنان روی پایش تمرین این تیم را با ناراحتی ترک کرده است.

تمرین امروز استقلال تحت تاثیر یک اتفاق مهم برگزار شد که فرهاد مجیدی کاپیتان این تیم را به دلیل یک حرکت در اختیار باشگاه گذاشت.

ماجرا از این قرار است که در جریان تمرین تاکتیکی یکی از بازیکنان استقلال ضربه ای به پای غفوری زد که این بازیکن از این اتفاق عصبانی شد. غفوری وقتی در پای خود احساس درد کرد کاور را به زمین کوبید و راهی رختکن شد که این موضوع با واکنش سرمربی استقلال توام شد.

مجیدی هم وقتی متوجه رفتار کاپیتان تیمش شد اعلام کرد این حرکات در تیمش جایی ندارد و غفوری حق ندارد فعلا در تمرینات شرکت کند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 9220

ارسال نظر