جنجال جدید در استقلال

استقلال شکایت جدیدی در فدراسیونن فوتبال ایران ثبت کرد.

جنجال جدید در استقلال

استقلال از تیم داوری دربی و فینال جام حذفی شکایت کرد. استقلال شکایت خود از تیم داوری مسابقه فینال حذفی را به فدراسیون فوتبال ارائه کرد. استقلال پیش از این نیز، برای صدور مجوز حرفه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده بود. باشگاه استقلال همچنین برای بخشیدن محرومیت ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال شکایتی را به کمیته استیناف انجام داده بود.

استقلال

به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، این باشگاه اعلام کرده است:

«با توجه به تصمیمات اتخاذ شده توسط گروه داوری مسابقه مذکور، اخراج بی دلیل ساپینتو، مصاحبه رسمی کمک داور مبنی بر اینکه اعتراض نیمکت حریف باعث اخراج سرمربی آبی‌پوشان شده و همین طور رفتار غیر حرفه‌ای و حضور یکی از اعضای تیم داوری در جشن قهرمانی رقیب که مصداق بارز جانبداری است، باشگاه استقلال شکایت خود از تیم داوری مسابقه را به فدراسیون ارسال کرد.»

باشگاه استقلال امروز و پیش از این برای صدور مجوز حرفه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده بود. این باشگاه همچنین برای بخشیدن محرومیت ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال شکایتی را به کمیته استیناف انجام داده بود.

لایحه دفاعی استقلال برای ریکاردو ساپینتو

باشگاه استقلال اعتراض رسمی خود نسبت به محرومیت ریکاردو ساپینتو را به کمیته استیناف ارسال کرد.

باشگاه استقلال اعتراض رسمی خود نسبت به محرومیت ریکاردو ساپینتو را به کمیته استیناف ارسال کرد.

در خبر باشگاه استقلال آمده است: «باشگاه استقلال به شدت نسبت به محرومیت ساپینتو و این حکم معترض است و آن را نادرست و ناعادلانه می‌داند و خواستار بررسی دوباره مدارک، مستندات و شواهد است.»

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل تخلفات ساپینتو در جریان دیدار فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس تصمیم به محرومیت چهار ماهه او از زمان شروع مسابقات لیگ برتر و جریمه ۱۰ درصدی قراردادش گرفت.

استقلال به AFC شکایت کرد

باشگاه استقلال از شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا و ارسال مدارک به AFC برای صدور مجوز حرفه ای خبر داد.

در پی بالا گرفتن خبرهای مربوط به حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم کسب مجوز حرفه‌ای، این باشگاه از ارسال مدارک و مستندات به کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.

در خبر باشگاه استقلال آمده است: «باشگاه استقلال اعتراض رسمی و شکایت خود به همراه مستندات و مدارک جهت صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه را به AFC ارسال کرد.»

انتشار این خبر از سوی باشگاه استقلال نشان می‌دهد احتمالاً شکایت «آبی ها» برای دریافت مجوز حرفه‌ای در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایران رد شده است.

استقلال البته اشاره‌ای به این موضوع نداشته و صرفاً به خبر ارسال مدارک به کنفدراسیون آسیا پرداخته است.

این باشگاه ایرانی که به نظر می‌رسد شانس زیادی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشد، احتمالاً شکایت به دادگاه CAS را در دستور کار قرار بدهد.

در ادامه خبر این باشگاه آمده است: «در صورت لزوم استقلال این موضوع را در دادگاه عالی ورزش هم پیگیری خواهد کرد.»

دیگر رسانه ها

کدخبر: 90775

ارسال نظر