ماجرای عکس جنجالی داور دربی چه بود؟ + تصویر

انتشار تصاویری از داور دربی جنجالی و خبرساز شد.

ماجرای عکس جنجالی داور دربی چه بود؟ + تصویر

اشکان خورشیدی، داور دربی در جشن قهرمانی پرسپولیس، حرکاتی انجام داد که انتشار این تصاویر، واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است. انتشار تصاویر خوشحالی اشکان خورشیدی، داور دربی ۱۰۱، با پرسپولیسی‌ها خبرساز شده است. اشکان خورشیدی، داور داربی ۱۰۱، حواشی مختلفی را در این دیدار تجربه کرد. اشکان خورشیدی، داور داربی از دقیقه ۸۰ به علت مصدومیت قادر به ادامه مصاحبه نبود اما در پایان این دیدار، تصویری از اشکان خورشیدی منتشر شد که در حال شادی با پرسپولیسی‌ها بود و همین مساله شائبه‌هایی را ایجاد کرد.

اشکان خورشیدی، داور دربی

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به حرکت کمک داور داربی ۱۰۱ و حضور او در جشن قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: سنگباران هولناک و حمله شبانه افراد ناشناس به خانه داور دربی + عکس

خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران، درباره حضور حسن ظهیری، کمک داور دوم داربی در جشن قهرمانی پرسپولیس در فینال جام حذفی و عکس گرفتن وی از یک کودک در این جشن که منجر به حواشی بسیاری شده است، اظهار کرد: رفتار نامناسب داوران را در هیچ موضوعی نمی‌پسندیم. حتی آن‌ها در برخورد با مربیان و عوامل تیم‌ها هم باید مراقب رفتار خودشان باشند.

او ادامه داد: طی ابلاغ رسمی از هیات فوتبال استان قم می‌خواهیم که از ظهیری توضیحات لازم را درمورد این رفتار را بخواهد. خود این داور هم باید به کمیته داوران بیاید و نسبت به این رفتار توضیح بدهد. اگر توضیحاتش قانع‌کننده نبود، برخورد لازم را انجام خواهیم داد.

اشکان خورشیدی، داور دربی

همچنین عکسی از این بازی منتشر شده که اشکان خورشیدی، داور مسابقه که در دقیقه ۸۰ به علت مصدومیت تبدیل به داور چهارم شد و در آغوش اعضای تیم پرسپولیس قرار دارد!

افشاریان درباره این عکس که از اشکان خورشیدی، داور بازی را در حال شادی با پرسپولیسی‌ها منتشر شده گفت: من این عکس را ندیده‌ام.

واکنش اشکان خورشیدی، داور دربی به خوشحالی با پرسپولیسی‌ها

داور داربی ۱۰۱ نسبت به منتشر شدن عکسش در فضای مجازی در حالی که به نظر می‌رسد بازیکنان و مربیان این تیم را در آغوش گرفته است، واکنش نشان داد.

اشکان خورشیدی، داور داربی ۱۰۱ حواشی مختلفی را در این دیدار تجربه کرد. او که از دقیقه ۸۰ به علت مصدومیت قادر به ادامه مصاحبه نبود، در پایان این دیدار تصویری از خورشیدی منتشر شد که در حال شادی با پرسپولیسی‌ها بود و همین مساله شائبه‌هایی را ایجاد کرد.

اشکان خورشیدی، داور دربی

خورشیدی نسبت به این مساله واکنش نشان داد و اظهار کرد: بعد از گل دوم پرسپولیس نیمکت این تیم بسیار متشنج بود و مربیان داخل زمین آمده بودند. بنده این موضوع را به داور چهارم و نماینده فدراسیون گوش‌زد کردم. با کمک این دوستان مربیان را به بیرون زمین هدایت کردیم.

داور داربی ۱۰۱ افزود: عسگری، آنالیزور پرسپولیس وارد زمین شد و بنده از داور خواستم به وی اخطار دهد. عسگری وقتی متوجه این موضوع شد فرار کرده و به پشت نیمکت پرسپولیس رفت. آخر بازی به پیش من آمد و عذرخواهی کرد و گفت که قصد قایم شدن داشته و من هم خنده‌ام گرفت. این عکس مربوط به گل دوم پرسپولیس نبوده و حتی در گزارش بازی هم اخطار مربی پرسپولیس ثبت شده است.

همچنین بعد از بازی تصاویری هم از حسن ظهیری، کمک داور دوم بازی منتشر شده که در حال عکس انداختن از جشن قهرمانی پرسپولیس است که افشاریان، رئیس کمیته داوران در واکنش به این مساله دستور رسیدگی داده است.

اشکان خورشیدی، داور دربی

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 90307

ارسال نظر