سنگباران هولناک و حمله شبانه افراد ناشناس به خانه داور دربی + عکس

داور دربی با انتشار تصویری از حمله افراد ناشناس به منزل شخصی خود خبر داده و نوشته است: «هیچ‌گاه گمان نمی‌کردم روزی در شهرم این‌گونه مورد هجمه و بی‌مهری قرار بگیرم.»

سنگباران هولناک و حمله شبانه افراد ناشناس به خانه داور دربی + عکس

محمدحسین‌ زاهدی‌فرد، داور دربی، از حمله افراد ناشناس به منزل شخصی‌اش خبر داد. محمدحسین‌ زاهدی‌فرد، داور دربی مورد حمله شبانه افراد ناشناس قرار گرفت.

صد و یکمین شهرآورد پایتخت در حالی با پیروزی ۲-۱ پرسپولیس به پایان رسید که در آخرین دقایق این بازی و با مصدومیت اشکان خورشیدی، او جای خود را به محمدحسین زاهدی‌فرد داد تا این داور اهل برازجان، بازی را ادامه دهد.

محمدحسین‌ زاهدی فرد، داور دربی

حالا محمدحسین زاهدی‌فرد، داور دربی با انتشار تصویری از حمله افراد ناشناس به منزل شخصی خود خبر داده و نوشته است: «هیچ‌گاه گمان نمی‌کردم روزی در شهرم این‌گونه مورد هجمه و بی‌مهری قرار بگیرم.»

محمدحسین زاهدی‌فرد، داور دربی همچنین حملات و هجمه اخیر به خود را بی‌سابقه دانسته و نوشته است: «هنگام بازگشت به منزل با صحنه شکسته شدن شیشه در منزل روبرو شدم.»

محمدحسین‌ زاهدی‌فرد، داور دربی

داور دربی علت ناراحتی خود را «بی مهری همشهریانش» قلمداد کرده و نوشته که به این دلیل نزد خانواده «سرافکنده» شده است.

البته به نظر می‌رسد این حمله اثر خاصی نداشته و بیشتر واکنشی انتقام‌جویانه و هیجانی بعد از شهرآورد بوده اما به هر حال در سطح فوتبال ایران سابقه نداشته است.

قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در حالی مورد هجمه قرار گرفته که احتمالا هواداران استقلال بابت اخراج ریکاردو ساپینتو و طرفداران پرسپولیس به دلیل عدم اعلام پنالتی روی عیسی آل‌کثیر از داور دربی دلخور هستند.

همچنین صحنه خطای منجر به گل استقلال و گل دوم پرسپولیس نیز مورد نقد هواداری قرار گرفته است.

محمدحسین‌ زاهدی‌فرد، داور دربی

منبع: ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 90266

ارسال نظر