اقدام زیبای یحیی گل محمدی که اشک مردم را درآورد + عکس

اقدام زیبای یحیی گل محمدی اشک مردم و پرسپولیسی‌ها را درآورد.

اقدام زیبای یحیی گل محمدی که اشک مردم را درآورد + عکس

یحیی گل محمدی امروز اقدامی خاص و ویژه انجام داد. یحیی گل محمدی، برای سومین بار به عنوان سرمربی توانست با پرسپولیس به عنوان قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کند. یحیی گل‌محمدی با کاپ قهرمانی لیگ بیست و دوم خلیج فارس، راهی بهشت زهرا شد. یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، یاد بزرگان فقید این تیم را با بردن جام به بهشت زهرا گرامی داشتند. 

بیشتر بخوانید: دیدار یحیی گل‌محمدی با پدر کیان پیرفلک

بیشتر بخوانید: پیشنهاد حیرت‌انگیز برای گل محمدی | یحیی از پرسپولیس رفتنی شد؟

به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، علی پروین، محمود خوردبین، رضا درویش و یحیی گل‌محمدی امروز سه‌شنبه به همراه تعدادی از مسئولان باشگاه، با کاپ قهرمانی لیگ بیست و دوم خلیج فارس، راهی بهشت زهرا شدند و بر سر مزار اسطوره‌ها و نامداران درگذشته باشگاه پرسپولیس چون، حمید جاسمیان، همایون بهزادی، ابراهیم آشتیانی، جعفر کاشانی، مهرداد میناوند، علی انصاریان حضور پیدا کردند تا ضمن قرائت فاتحه یادشان را گرامی بدارند.

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

این جمع در جریان حضور در قطعه نام‌آوران بر سر مزار تعدادی از بزرگان تاریخ باشگاه استقلال، چون مرحوم ناصر حجازی که امروز سالگرد درگذشت وی است و منصور پورحیدری حضور یافتند و نسبت به آنها هم ادای احترام کردند.

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

جمع پرسپولیسی، سپس راهی قطعه شهدا و به طور مشخص بر سر مزار شهید رضایی مجد که فوتبالیست بزرگی هم بود حاضر شدند تا نسبت به ایشان که این سرزمین آرامش و استقلال خود را مرهون شجاعت، ایثار و خون‌های پاک ایشان است به عنوان یگانه قهرمانان ابدی این سرزمین، ادای احترام کردند.

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

شهید رضایی مجد که کاپیتان تیم ملی جوانان بود در تمرینات پرسپولیس هم حاضر شده بود و از سوی علی پروین برای پیوستن به تیم مورد تأیید قرار گرفته بود اما بعد از حضور در جنگ تحمیلی به فیض شهادت نائل آمد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88540

ارسال نظر