سرپرست فدراسیون فوتبال نیامده تغییر کرد/ ماجدی به جای سراجی!

وجود برکناری عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال، جلسه اعضای هیات رییسه برای انتخاب سرپرست این فدراسیون ساعت‌های زیادی طول کشید و حاصل جالبی هم داشت.

سرپرست فدراسیون فوتبال نیامده تغییر کرد/ ماجدی به جای سراجی!

 وجود برکناری عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال، جلسه اعضای هیات رییسه برای انتخاب سرپرست این فدراسیون ساعت‌های زیادی طول کشید و حاصل جالبی هم داشت.

به گزارش ایسنا، جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال برای عزل شهاب الدین عزیزی خادم از ساعت ۹ صبح امروز (پنجشنبه) آغاز شد و در نهایت اعضا با رای قاطع حکم به برکناری عزیزی خادم دادند.

حاضران در جلسه سپس درباره سرپرست فدراسیون فوتبال بحث و گفت و گو کردند و از انتخاب مهرداد سراجی، مدیرعامل باشگاه سایپا به عنوان سرپرست موقت فدراسیون فوتبال خبرهایی منتشر شد ولی این خبر به صورت رسمی اعلام نشد و طولانی شدن جلسه هیات رئیسه هم بر این گمان دامن زد که انتخاب سراجی با مخالفت‌هایی روبه‌رو شده است.

هر از چندگاهی برخی از اعضا از جمله احسان اصولی از جلسه خارج می‌شدند و گفت‌وگوهایی تلفنی انجام می دادند ولی همچنان خبری از اطلاع رسانی روابط عمومی یا خروج یکی از اعضا برای اعلام جزییات این جلسه نبود.

این جلسه فقط دو موضوع داشت که اولی برکناری عزیزی خادم و دومی انتخاب سرپرست بود.

در نهایت اعلام شد که میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال تا زمان برگزاری مجمع فوق العاده انتخاب شده است. به نظر می‌رسد دلیل تغییر تصمیم هیات رئیسه در انتخاب سرپرست، وجود تضاد منافع بین فدراسیون فوتبال و باشگاه سایپا با حضور مهرداد سراجی بوده است

بیوگرافی میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال و پیشکسوت باشگاه استقلال

میرشاد ماجدی (زاده ۱۳۴۹) (متولد تهران، ایران) بازیکن پیشین فوتبال در تیم‌هایی از جمله باشگاه فوتبال استقلال تهران و همچنین سرپرست سابق باشگاه استقلال تهران، باشگاه فوتبال خونه به خونه و کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران است.

ماجدی فارغ‌التحصیل رشته مدیریت راهبردی در ورزش در مقطع دکترا است. وی عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران بود که در تاریخ ۷ دی ۱۳۹۸ از سمت خود استعفا کرد. وی مسئول کمیته آموزش فدراسیون فوتبال نیز بود.

در آذر ماه سال ۱۳۹۸ وی در رستوران آرمانی استان قزوین در مراسم اختتامیه مربیگری درجه B آسیا شرکت کرد. او اصالت گیلک و رشتی دارد و همچنین در انتخابات دوره جدید فدراسیون فوتبال که در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ انجام شد میرشاد ماجدی با ۲۰ رای به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شد.

او با استقلال به عنوان قهرمانی آسیا نیز در سال ۱۳۷۰ دست یافته است. همچنین ۲ نایب قهرمانی در لیگ و جام حذفی از دیگر افتخارات ماجدی در فوتبال با لباس استقلال است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 8828

ارسال نظر