صید جذاب گل محمدی برای پرسپولیس | قوچان‌نژاد بمب زمستانی گل محمدی می‌شود؟

یحیی گل محمدی پیگیر شرایط آمادگی بازیکن موردنظرش شده است و در این مورد تحقیقاتی هم انجام داده است.

صید جذاب گل محمدی برای پرسپولیس | قوچان‌نژاد بمب زمستانی گل محمدی می‌شود؟

پرسپولیس با هر مصیبتی نقل‌وانتقالات زمستانی فصل ۱۴۰۰ را پشت‌سر گذاشت و توانست با جذب رامین رضاییان و احمد گوهری تا حدودی مشکلات خود را در خط دفاعی و درون دروازه حل کند. با این وجود این تیم که فقط مهدی عبدی را به‌عنوان یک مهاجم آماده در اختیار دارد و نفراتی مثل پاکدل و مهدی‌خانی گزینه‌های نیمکت هستند، همچنان به یک مهاجم نیاز دارد و در روزهایی که زمان نقل‌وانتقالات فوتبال ایران به پایان رسیده به‌دنبال پیدا کردن یک مهاجم تاثیرگذار و درعین‌حال آزاد است و در این راه اقداماتی هم انجام داده است.

بیشتر بخوانید: شرط مهم یحیی برای جذب مهاجم مطرح خارجی | لیست یحیی به دست درویش رسید

باید دید پرسپولیس در ادامه راه لیگ می‌تواند مشکلات فنی‌اش را در خط حمله برطرف کند یا نه.

اصرار یحیی به جذب مهاجم مد نظرش

هرچند یحیی گل‌محمدی نسبت به انتخاب بازیکن خارجی از طریق دیدن فیلم عملکرد آن بازیکن حساسیت ویژه‌ای داشت و جذب بازیکن از این طریق را به نفع تیمش نمی‌دانست، اما باخبر شدیم او جدیدا از عملکرد یک مهاجم اروپایی بسیار راضی بوده و از باشگاه پرسپولیس خواسته زمینه حضور این بازیکن را در تیمش فراهم کند. ظاهرا باشگاه پرسپولیس هم مطابق خواسته گل‌محمدی با مدیربرنامه این بازیکن وارد مذاکره شده است، اما تا اینجای کار این مهاجم به پیشنهاد پرسپولیسی‌ها جواب مثبت نداده است. این بازیکن اعلام کرده که تمایلی به حضور در فوتبال ایران ندارد و نمی‌خواهد به این کشور سفر کند. با این وجود شنیدیم باشگاه پرسپولیس از انتشار ملیت این بازیکن خودداری کرده تا مانع مذاکره دیگر تیم‌ها با او شده و در تلاش است تا نظر مثبت این بازیکن را جهت حضور در پرسپولیس به‌دست بیاورد. هنوز مشخص نیست این بازیکن خارجی که می‌گویند عملکرد بسیار خوبی هم دارد راضی به پوشیدن پیراهن سرخ پرسپولیس خواهد شد یا نه.

این روزها اطرافیان یحیی گل‌محمدی جذب رضا قوچان‌نژاد مهاجم سابق تیم‌ملی ایران را به او پیشنهاد می‌کنند. بازیکن بی‌حاشیه‌ای که در فوتبال هلند و تیم زووله درخشیده و البته این روزها ظاهرا دور از میادین فوتبال است. ابتدا اعلام شد که از فوتبال خداحافظی کرده است، اما خودش تاکید کرد که دوست دارد در لیگ ایران از فوتبال خداحافظی کند و به این صورت برای تیم‌های ایرانی پالس فرستاد. این اولین باری نیست که موضوع سرخ‌پوش شدن قوچان‌نژاد مطرح می‌شود و البته همواره این بازیکن چندان به این پیشنهاد واکنشی جدی از خود بروز نداده است. حالا بار دیگر موضوع سرخ‌پوش شدن قوچان‌نژاد را مطرح کرده‌اند و البته شنیدیم یحیی گل‌محمدی خواستار دریافت گزارشی دقیق از میزان آمادگی این بازیکن شده است. او پیش از این موضوع آمادگی جسمانی رامین رضاییان را که مدتی بود از میادین دور شده بود، مورد بررسی دقیق قرار داد و وقتی متوجه شد که از آمادگی لازم برخوردار است موضوع جذب این بازیکن را شخصا پیگیری کرد تا به نتیجه لازم رسید. حالا شنیدیم او پیگیر شرایط آمادگی این بازیکن است و در این مورد تحقیقاتی هم انجام داده است. باید دید درصورت آماده بودن مهاجم گلزن سابق تیم‌ملی این بازیکن تمایلی به حضور در فوتبال ایران و تیم پرسپولیس از خود نشان خواهد داد. گفتنی است همسر قوچان‌نژاد در گذشته علاقه‌ای به بازگشت و زندگی در ایران از خود نشان نداده بود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 8804

ارسال نظر