شرط خاص برای حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه

جزئیات فروش بلیت بازی پرسپولیس و نساجی با یک شرط خاص اعلام شد.

شرط خاص برای حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه

پرسپولیس تهران و نساجی مازندران و در آخرین بازی لیگ برتر فوتبال کشور ساعت ۱۸ پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم می‌روند که در صورت پیروزی پرسپولیس، جام قهرمانی به سرخ پوشان پایتخت خواهد رسید.

باشگاه نساجی مازندران در خصوص نحوه فروش بلیت بازی پرسپولیس و نساجی شرط ویژه‌ای گذاشت.

بیشتر بخوانید: خبر خوش برای گل محمدی و هواداران پرسپولیس

باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران در خصوص نحوه فروش بلیت دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در نظر دارد افرادی که در چهار بازی گذشته نساجی با کد ملی خود، بلیت جایگاه نساجی را خریداری کردند اجازه خرید بلیت برای تماشای بازی این تیم مقابل پرسپولیس تهران در ورزشگاه وطنی قائم شهر را داشته باشند.

علت این اقدام اینگونه اعلام شد که باشگاه نساجی مازندران در نظر دارد برای خرید بلیت جایگاه هواداران خود در مقابل پرسپولیس این حق را برای هوادارانش حفظ کند.

نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در آخرین بازی لیگ برتر فوتبال کشور ساعت ۱۸ پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم می‌روند که در صورت پیروزی پرسپولیس، جام قهرمانی به سرخ پوشان پایتخت خواهد رسید.

مسوولان ورزشی مازندران پیشتر اعلام کرده بودند ۶ هزار بلیط این دیدار به تماشاگران فروخته می‌شود که براساس قانون ۱۰ درصد آن سهمیه هواداران پرسپولیس است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 87312

ارسال نظر