شرط قهرمانی استقلال مشخص شد

هواداران استقلال باید بدانند که چه مربی خارجی و چه داخلی وقتی هدایت استقلال را بر عهده می‌گیرد، همه باید از او حمایت کنیم.

شرط قهرمانی استقلال مشخص شد

استقلال قبل از دربی و صنعت نفت شرایطش به‌هم ریخته بود. مشکلات زیاد باعث شد تا تمرکز استقلال از بین برود. بازیکنان استقلال از لحاظ روحی به‌هم ریختند و همه اینها دست به دست هم داد تا استقلال ۵ امتیاز حساس را در این دو دیدار از دست بدهد؛ استقلال حالا باید تلاش کند تا شاید اتفاقاتی رخ دهد که بتواند به قهرمانی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: کریمی تکلیف ساپینتو در استقلال را مشخص کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: احتمال می‌دهم پرسپولیس و سپاهان امتیاز از دست بدهند، برای همین استقلال باید دو هفته پایانی را با تمرکز پشت سر بگذارد.

محمد نوری، پیشکسوت استقلال در خصوص وضعیت استقلال در دو هفته پایانی لیگ گفت: برای استقلال آنقدر حاشیه سازی کردند که این تیم تمرکزش را از دست داد. تبعیض‌های زیادی قائل شدند و فدراسیون و سازمان لیگ برای یک تیم خاص تلاش کردند. صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس نشان داد که نه تنها وزیر فعلی بلکه وزیر قبلی هم همه کارهای این تیم را انجام می داده تا مشکلی نداشته باشند.

نوری افزود: استقلال قبل از دربی و صنعت نفت شرایطش به هم ریخته بود. مشکلات زیاد باعث شد تا تمرکز این تیم از بین برود. بازیکنان از لحاظ روحی به هم ریختند و همه اینها دست به دست هم داد تا استقلال ۵ امتیاز حساس را در این دو دیدار از دست داده و حالا باید تلاش کند تا شاید اتفاقاتی رخ دهد که بتواند به قهرمانی دست پیدا کند.

کارشناس فوتبال در ادامه گفت: اگر داوری‌ها عادلانه و منصفانه بود، استقلال باید با ۷ امتیاز بیشتر از رقبا صدر جدول را در اختیار می‌داشت اما متاسفانه اشتباهات آنقدر زیاد بود که استقلال امتیازات زیادی را از دست داد و نتوانست صدرنشین باقی بماند.

وی تاکید کرد: الان وقت حمایت از ساپینتو است. درست است که او نقاط ضعفی هم دارد اما تعجب می‌کنم که چرا یک عده با دو بازی دست از حمایت برداشته اند. او نیاز به حمایت دارد. هواداران استقلال باید بدانند که چه مربی خارجی و چه داخلی وقتی هدایت استقلال را بر عهده می‌گیرد، همه باید از او حمایت کنیم؛ ضمن اینکه ساپینتو نشان داد که به دنبال پول نیست و موفقیت تیم را به گرفتن مطالباتش ترجیح داده است.

نوری در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کند گفت: بر روی کاغذ شانس کمی دارد و کار سختی خواهد داشت اما غیر ممکن نیست. احتمال اینکه سپاهان و پرسپولیس سه امتیاز از دست دهند وجود دارد. بنابراین استقلال باید تمرکزش بر روی این دو بازی باشد تا بتواند پیروز از زمین خارج شود.

کارشناس فوتبال با انتقاد از داوری این فصل که صدای همه تیم‌ها را درآورده گفت: داوری‌ها افتضاح بود. همه معترض هستند و عجیب این است که آقای افشاریان که خودش در دوران قضاوتش حاشیه ساز بزرگی بود حالا ریاست کمیته داوران را برعهده گرفته است و این نشان از ضعف مسئولین فوتبال ما دارد.

وی تاکید کرد: الان زمان آن است که هر چه زودتر سیستم VAR فوتبال ما شود تا اشتباهات داوری به حداقل برسد.

نوری در پایان و در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر مس گفت: استقلال باید این دیدار را با پیروزی به پایان برساند. درست است که بر روی کاغذ شانس قهرمانی این تیم کم شده اما امیدواری خود را نباید از دست بدهد. هر اتفاقی می‌تواند در دو هفته پایانی لیگ رخ بدهد. بنابراین بازیکنان نباید تنها تمرکزشان بر روی جام حذفی باشد و باید خود را آماده دیدار برابر مس رفسنجان و تراکتور تبریز کنند تا بتوانند هر دو دیدار را با پیروزی به پایان برسانند.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86231

ارسال نظر