تصمیم مهم گل محمدی برای ترکیب قهرمانی پرسپولیس مشخص شد

تصمیم مهم یحیی گل‌محمدی برای ترکیب پرسپولیس در بازی حساس مقابل گل‌گهر اعلام شد.

تصمیم مهم گل محمدی برای ترکیب قهرمانی پرسپولیس مشخص شد

تصمیم یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای ترکیب پرسپولیس در بازی حساس مقابل گل‌گهر اعلام شد. یحیی گل محمدی برای تغییر تاکتیک بازی پرسپولیس مقابل گل گهر احتمالا باید تغییراتی در ترکیب سرخپوشان انجام دهد. اما بر اساس اعلام یحیی گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس، یحیی گل محمدی تصمیمی برای تغییر در تاکتیک بازی این تیم مقابل گل گهر سیرجان ندارد.

بیشتر بخوانید: خبر خوش برای گل محمدی و پرسپولیسی‌ها

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی جمعه هفته جاری به مصاف گل گهر سیرجان می‌رود که تمرین امروز این تیم برای جلوگیری از مصدومیت ناشی از خستگی تعطیل است.

با این حال، یحیی گل محمدی برنامه‌ریزی فنی خود را برای بازی با گل گهر سیرجان تعیین کرده است. سرمربی سرخپوشان پایتخت با وجود اینکه تمام بازیکنانش را برای مصاف حساس با گل گهر در اختیار دارد، تصمیمی برای ایجاد تغییر نسبت به بازی‌های قبلی تیمش ندارد. اعتماد‌به‌نفس کافی بازیکنان تیم در اجرای تاکتیک این تیم، از دلایل مهم گل محمدی در ثبات فنی پرسپولیس است.

بازگشت گئورگی گولسیانی به قلب دفاع این تیم پس از دوران مصدومیت و همچنین حضور دوباره میلاد سرلک در میانه میدان پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت تنها تغییرات قطعی این تیم نسبت به دیدار قبلی مقابل پیکان خواهد بود.

گل محمدی تنها برای از کار انداختن هافبک‌های کناری گل گهر سیرجان برنامه تاکتیکی ویژه‌ای دارد تا مانع از نفوذ آنها و سانترهای کوتاه و بلند روی دروازه پرسپولیس شوند. ضمن اینکه قدرت سرزنی بالای بازیکنان گل گهر می‌تواند مشکل جدی برای مدافعان این تیم ایجاد کند اما بازگشت گولسیانی نگرانی گل محمدی را برای حل این مشکل کاهش می‌دهد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل گهر سیرجان ساعت ۱۸ جمعه هفته جاری با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86087

ارسال نظر