شوک شاه‌ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیسی‌ها | ۶ میلیارد فقط تا پایان فصل!

گفته می‌شود رامین رضاییان به هیچ عنوان راضی به بازگشت به فوتبال ایران نبوده است.

شوک شاه‌ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیسی‌ها | ۶ میلیارد فقط تا پایان فصل!

رامین رضاییان مدافع ایرانی و سابق باشگاه السیلیه قطر ۲ روز پیش در حالی قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد که تا آخرین لحظات قصدی برای بازگشت به فوتبال ایران نداشت.

بیشتر بخوانید: پست اینستاگرامی رامین رضاییان پس از بازگشت به پرسپولیس + فیلم و تصویر

رضاییان شنبه‌شب جلسه مهمی را با مسئولان باشگاه السیلیه برگزار کرد و درنهایت با آنها برای فسخ قرارداد به توافق رسید. این در حالی است که مدیر برنامه‌های رضاییان جمعه‌شب اعلام کرد بازگشت این بازیکن به پرسپولیس کاملا منتفی شده و تلاش‌های رضاییان برای جدایی از السیلیه نتیجه نداده است. با این حال به فاصله ۲۴ساعت همه‌چیز تغییر کرد و رضاییان با پیش آمدن وضعیتی که دلخواهش نبود درنهایت تصمیم به بازگشت گرفت.

سرمربی السیلیه در یک هفته گذشته به رضاییان و مدیر برنامه‌های این بازیکن پیغام داده بود که تحت هیچ شرایطی این بازیکن را نمی‌خواهد و درصورت ماندن در السیلیه باید به تیم دوم این باشگاه برود ولی رضاییان تا آخرین لحظات صبر کرد که شاید نظر سرمربی تیم تغییر کند یا تیم جدیدی در قطر برایش پیدا شود. از طرفی ایجنت ایرانی و چند ایجنت قطری هم در تلاش بودند تا رضاییان در فوتبال قطر بماند و حتی خود رضاییان هم به آنها گفته بود حاضر نیست به فوتبال ایران برگردد ولی درنهایت هیچ پیشنهادی به این بازیکن نرسید.

حتی رضاییان به نزدیکانش گفته بود که چند سال در قطر بدون مشکل خاصی فوتبال بازی کرده و دستمزدش را سر وقت گرفته و حاضر نیست با بازگشت به فوتبال ایران دوباره ذهنش درگیر مسائل مالی شود.

رضاییان اما با وضعیتی مواجه شد که مورد پسندش نبود و دو شب پیش تصمیم‌ گرفت دوباره با مدیران السیلیه سر میز مذاکره بنشیند و درنهایت طرفین به توافق رسیدند تا این بازیکن به‌صورت رسمی از باشگاه قطری جدا شود. مدیر برنامه‌های این بازیکن در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که رضاییان برای آمدن به پرسپولیس از مسائل مالی گذشته ولی یکی از مسئولان السیلیه خبر داد که این بازیکن با همکاری السیلیه و الدوحیل برای جدایی از این تیم ۷۰۰هزار دلار (۱۸میلیارد تومان) دریافت کرده چراکه آنها رضاییان را نمی‌خواستند و باید حق و حقوق این بازیکن را پرداخت می‌کردند.

نکته مهم دیگر مدت قرارداد رضاییان است. باشگاه پرسپولیس خواهان عقد قرارداد یک سال و نیمه یا ۲ سال و نیمه با این بازیکن بود ولی رضاییان به این موضوع راضی نشد و عقد قرارداد تا پایان فصل یکی از دلایلی است که نشان می‌دهد این بازیکن تمایلی برای بازگشت به فوتبال ایران نداشته است. در ضمن یک منبع آگاه هم خبر داد که قرارداد رضاییان با پرسپولیس تا پایان فصل ۶میلیارد تومان است./ خبرورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 8503

ارسال نظر