اخبار خوش برای پرسپولیسی‌ها امشب اعلام می شود

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید که ۴۸ ساعت آینده با اخبار خوب برای هواداران پرسپولیس همراه خواهد بود.

اخبار خوش برای پرسپولیسی‌ها امشب اعلام می شود

ورزش سه نوشت: مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید که ۴۸ ساعت آینده با اخبار خوب برای هواداران پرسپولیس همراه خواهد بود.

باشگاه پرسپولیس اگرچه امروز میزبان بازیکن خاصی نبود اما روز شلوغی را پشت سر گذاشت و در همین حال گروهی از هواداران این تیم مقابل ساختمان باشگاه تجمع کرده بودند تا جدیدترین تحولات پرسپولیس را از نزدیک پیگیری کنند.

باتوجه به حضور رضا درویش در باشگاه پرسپولیس، همه منتظر اتفاقات مهم در باشگاه بودند و اتفاقا ساعت ۱۴ توافق با رامین رضاییان از منابع موثق مخابره شد تا به این ترتیب هواداران پرسپولیس خوشحال شوند. همچنین دقایقی بعد مشخص شد که پرسپولیسی با یک مهاجم برزیلی به توافق رسیده است.

در این بین جودکی و عمری دو بازیکن جوان پرسپولیس که این فصل به تیم بزرگسالان رسیدند، در باشگاه حضور یافتند تا مذاکراتی را درباره آینده خود انجام دهند.

نکته جالب اینکه در همین دقایق یک فرد با چهره پوشیده و اتومبیل خارجی وارد خیابان منتهی به ساختمان باشگاه پرسپولیس شد و پس از مشاهده ازدحام در مقابل پرسپولیس، محل را ترک کرد. در این باره گمانه زنی زیادی انجام شد.

با این حال ساعت ۱۵ رضا درویش ساختمان باشگاه را ترک کرد و به درخواست مصاحبه نیز پاسخ منفی داد و به این جمله اکتفا کرد: امشب اخبار خوشی برای هواداران خواهیم داشت.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 8302

ارسال نظر