تفاوت سردار آزمون سابق و کنونی | پیشرفت در بوندس لیگا! +عکس

ستاره تیم ملی کشورمان به درخشش خود زیرنظر سرمربی اسپانیایی ادامه می دهد.

تفاوت سردار آزمون سابق و کنونی | پیشرفت در بوندس لیگا! +عکس

سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان با حضور ژابی آلنسو به بایرلورکوزن در این فصل جانی دوباره گرفته و نسبت به فصل گذشته آماری متفاوت از خود به جای گذاشته است.

آزمون شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با بایرلورکوزن آلمان میزبان سن ژیلواز بلژیک بود اما در ترکیب اصلی حضور نداشت. رقیب با نتیجه یک بر صفر از لورکوزن جلو افتاد تا ژابی آلونسو سرمربی لورکوزن تیمش را هجومی‌تر کند تا در خانه بازنده نباشد. سردار آزمون از دقیقه ۶۸ به زمین بازی آمد تا روند هجومی بایرلورکوزن روند بهتری به خود بگیرد.

سردار ازمون۲

در نهایت آزمون پاسخ اعتماد آلونسو را داد و تیم بایرلورکوزن در دقیقه ۸۳ با پاس گل ستاره ایرانی خود توسط فلورین ویرتز به گل تساوی رسید تا به بازی برگشت در خانه سن ژیلواز امیدوار بماند.

با مقایسه آمار سردار آزمون در فصل گذشته و این فصل تفاوت زمین تا آسمان را می توانید ببیند. آزمون در نیم فصل دوم سال گذشته از زنیت راهی لورکوزن شد ولی مصدومیت ها و عدم آمادگی باعث شد تا آزمون تنها ۳۵۷ دقیقه برای تیم آلمانی بازی کند و یک گل بزند و یک پاس گل بدهد.

اما سردار آزمون این فصل زیرنظر ژابی با وجود ۴۴۵ دقیقه حضور در زمین برای لورکوزن خود را به عنوان مهره تاثیرگذار معرفی کرد است. ستاره ایرانی در این مدت کم حضورش ۴ گل به ثمر رسانده و ۳ پاس گل داده است.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 81954

ارسال نظر