ثبت یک رکورد خاص برای پرسپولیس و یحیی

هر ۵ بازیکن خارجی پرسپولیس در این فصل موفق به گل‌زنی شدند.

ثبت یک رکورد خاص برای پرسپولیس و یحیی

پرسپولیس در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر ۴ بازیکن خارجی به نام‌های وحدت هنانوف، شیخ دیاباته، یورگن لوکادیا و گئورگی گولسیانی را در ترکیب خود داشت که از این بین لوکادیا و گولسیانی جزو بازیکنان فیکس و تاثیرگذار پرسپولیس بودند. بعد از جدایی لوکادیا از پرسپولیس، این باشگاه با نظر یحیی گل‌محمدی لئاندرو پریرا برزیلی را به خدمت گرفت.

با وجود این‌که پریرا در چند بازی ضعیف کار کرد و باعث شد انتقادات از این بازیکن زیاد شود، در بازی مقابل ملوان موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا پرسپولیس در این فصل به رکورد جالبی برسد؛ همه بازیکنان خارجی این فصل پرسپولیس موفق شده‌اند با پیراهن این تیم گل‌زنی کنند و رکورد خاصی را به ثبت برسانند.

لوکادیا با ۶ گل زده هنوز هم بهترین گل‌زن پرسپولیس در این فصل لیگ برتر بود. هنانوف در بازی با تراکتور گل برتری تیمش را به ثمر رساند و گولسیانی هم در مجموع بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی با ۷ گل زده بهترین گلزن فصل تیمش به حساب می‌آید. دیاباته هم با این‌که در خیلی از بازی‌های این فصل مصدوم بود و نتوانست به پرسپولیس کمک کند، در دو بازی مقابل مس کرمان و صنعت نفت آبادان موفق شد ۳ گل برای پرسپولیس به ثمر برساند.

پریرا هم که از نیم‌فصل دوم به ترکیب پرسپولیس اضافه شد، در بازی با ملوان گل‌زنی کرده و در ادامه بازی‌های پرسپولیس در لیگ و جام حذفی هم فرصت دارد که به تعداد گل‌هایش در این فصل اضافه کند.

منبع: صد انلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 81890

ارسال نظر