پرسپولیس قهرمان می‌شود؟

کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران تأکید کرد ناکامی‌های این تیم در فصل جاری همه عوامل تیم مقصر هستند.

پرسپولیس قهرمان می‌شود؟

حامد شیری درباره انتخاب کارلوس هرناندز به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار داشت: تصمیمی بود که باشگاه گرفت و ما باید منتظر باشیم تا ببینیم شرایط در ادامه فصل چگونه خواهد بود. پیش‌بینی در مورد عملکرد تیم در بازی‌های آینده زود است، به‌هرحال همه می‌خواهند شاهد تغییرات مثبت در نساجی باشند و فکر می‌کنم این موضوع به عملکرد خودمان هم بستگی دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توان حمید مطهری را مقصر اصلی نتایج نساجی دانست، تصریح کرد: ما در نیم‌فصل اول نتایج خوبی گرفتیم و حتی به رتبه پنجم رسیدیم، ولی هیچ‌کس در مورد این موضوع صحبت نکرد و نپرسید که چه عواملی باعث شد تا در نیم‌فصل اول موفق باشیم. در نیم‌فصل دوم شرایط خوب نبود و فکر می‌کنم نباید دنبال یک مقصر خاص باشیم. باشگاه در این زمینه تقصیری ندارد و فکر می‌کنم اگر نتایج خوبی نگرفتیم همه ما مقصر هستیم و حالا باید با مسئولیت‌پذیری بیشتری در ادامه بازی‌ها به میدان برویم.

کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران در ادامه خاطر نشان کرد: سال گذشته در جام حذفی قهرمان شدیم و این موضوع توقعات را از تیم ما بیشتر کرد، اما امسال نتوانستیم نتایج خوبی رقم بزنیم. امیدوارم در ادامه فصل وضعیت را به شکل مثبتی تغییر بدهیم.

شیری راجع به اینکه امسال کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت، گفت: پرسپولیس تجربه بسیار بالایی دارد و همیشه در شرایط سخت عملکرد خوبی داشته است. شاید خیلی‌ها از سپاهان به‌عنوان شانس اول قهرمانی نام ببرند، ولی من فکر می‌کنم پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود.

منبع: صد آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 81872

ارسال نظر