جام حذفی | آبی ها به جمع ۸تیمبا شکست پیکان

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در حال برگزاری است.

جام حذفی | آبی ها به جمع ۸تیمبا شکست پیکان

استقلال در روز درخشش گلر جوان خود به موفق شد به جمع ۸ تیم نهایی جامحذفی برسد.

 پیکان و استقلال امروز (سه‌شنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در ورزشگاه شهید دستگردی به مصاف هم رفتند که  این دیدار با تساوی بدون گل در پایان ۹۰ دقیقه به پایان رسید.

نیمه نخست  پیکان روی یک حرکت ترکیبی در دقیقه ۳۰ می‌توانست دروازه استقلال را باز کند که شوت فلاح در موقعیت تک به تک با واکنش خوب علیرضا رضایی همراه شد تا گلی به ثمر نرسد.

استقلال هم در اوایل بازی روی ضدحمله‌ای که با حرکت تند و تیز امیرحسین حسین‌زاده آغاز شد، می‌توانست به گل برسد اما آرمان رمضانی قدر پاسی که یامگا به او داده بود را ندانست و شوتش با بی‌دقتی به مدافع پیکان خورد و برگشت.

پیکانی‌ها در دقیقه ۴۵ شانس باز کردن دروازه را داشتند اما ضربه سر فرامرزی روی ارسال کرنر پس از برخورد به دستان رضایی به کرنر رفت. شاگردان مجتبی حسینی روی کرنر دوم هم خطرناک ظاهر شدند و این بار ضربه سر صالحی از همان نقطه‌ای که فرامرزی سرزنی کرده بود، با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در نیمه دوم فرهاد مجیدی با آوردن ژستد و جعفر سلمانی تلاش کرد تا بازی را در ۹۰ دقیقه به اتمام برساند اما حملات آبی ها بی تاثیر بود و در آن سوی میدان پیکانی ها هم یک موقعیت تک به تک را از دست دادند. روی این صحنه به نظر می رسید گلر استقلال بیرون از ۱۸ قدم با دست دفع کرده است. اتفاقیکه می توانست منجر به اخراج او شود. در نهایت بازی در ۹۰ دقیقه با نتیجه بدون گل به پایان رسید و به وقت اضافه برود.

در همان دقایق ابتدایی نیمه اول وقت اضافه ارسلان مطهری که تازه به میدان آمده بود روی یک ارسال از سمیت چپ با پرتاب خودش و ضربه ای زیبا موفق شد آبی ها را پیش بیندازد.

در ادامه شاگردان مجتبی حسینی چندین موقعیت عالی گلزنی را روی درخشش گلر استقلال از دست دادند. شاگردان حسینی در این نیمه یکضربه دیگر هم به تیر زدند تا در نهایت این آبی ها باشند که به جمع ۸ تیم نهایی جام حذفی می رسند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 8162

ارسال نظر