تصمیم جدید قلعه نویی برای بازگشت رحمان رضایی

ظاهرا مشکلاتی که منجر به کناره‌گیری رحمان رضایی از کادر فنی تیم ملی شد، برطرف شده است.

تصمیم جدید قلعه نویی برای بازگشت رحمان رضایی

ظاهرا مشکلاتی که منجر به کناره‌گیری رحمان رضایی از کادر فنی تیم ملی شد، برطرف شده است.

رحمان رضایی مدافع اسبق تیم ملی ایران که با تصمیم امیر قلعه نویی به کادر فنی تیم ملی پیوسته بود، بعد از یک توییت عجیب از سوی معاون غیر ورزشی وزارتخانه ورزش و جوانان، از کادر فنی تیم ملی کنار رفت تا برای امیر قلعه‌نویی و همکارانش در اردوی تیم ملی مشکل ایجاد نشود.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی در تعطیلات نوروزی که با حضور رحمان رضایی به عنوان یکی از اعضای کادر فنی و دستیاران امیر قلعه‌نویی آغاز شده بود، بدون حضور او ادامه پیدا کرد و به پایان رسید اما حالا خبر رسیده مشکل رحمان رضایی برطرف شده و او از اردوی بعدی می‌تواند به صلاحدید امیر قلعه‌نویی یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی باشد.

سعید الهویی سرمربی گل گهر دستیار اول امیر قلعه‌نویی در تیم ملی است و رحمان رضایی و آندرانیک تیموریان دیگر اعضای کادر فنی هستند و البته به این جمع مربیان خارجی نیز اضافه می‌شوند. در اردوی قبلی علی‌اصغر قربانعلی‌پور به عنوان بدنساز حضور داشت که اگر با نظر قلعه‌نویی بدنساز خارجی به کادر فنی ملحق نشود همکاری این مربی ایرانی نیز با تیم ملی ادامه پیدا خواهد کرد.

همچنین آلین دینکا مربی دروازه‌بانی تراکتور نیز به عنوان مربی قرضی و کمکی در اختیار تیم ملی بود که ادامه همکاری او با امیر قلعه‌نویی به تفاهم و توافق باشگاه تراکتور و فدراسیون فوتبال بستگی دارد.

منبع: خبر آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 80482

ارسال نظر