یک دردسر دیگر؛پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شد!

در فاصله شش روز مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات اکنون پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته شده تا این خبر از این حیث نگرانی بزرگی برای هواداران و خصوصا کادرفنی پرسپولیس باشد که به دنبال تقویت تیم برای ادامه فصل بودند

 یک دردسر دیگر؛پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شد!

ورزش سه نوشت: شاید خبر مربوط به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس طی فصول اخیر به خبری تکراری تبدیل شده باشد، اما اینبار از جهاتی جالب و البته نگران کننده است.

در فاصله شش روز مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات اکنون پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته شده تا این خبر از این حیث نگرانی بزرگی برای هواداران و خصوصا کادرفنی پرسپولیس باشد که به دنبال تقویت تیم برای ادامه فصل بودند. 

از جهت دیگر نیز این خبر تکراری از لحاظ این موضوع که با شکایت علیرضا بیرانوند پنجره سرخپوشان بسته شده جالب و عجیب است. 

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی‌پوش اسبق پرسپولیس که بعد از جدایی از این تیم به مقصد لیگ بلژیک مطالباتی از این باشگاه داشت، به واسطه عدم دریافت و پاسخگویی این باشگاه در نهایت شکایت خود را به کمیته انضباطی ارائه کرد که این حکم در کمیته استیناف نیز مورد تایید قرار گرفته است.

UH8EUNv0jGep

بیرانوند که پیش از پایان فصل نوزدهم و به دلیل نوع قراردادی که محمدحسن انصاریفرد منعقد کرد مجبور به جدایی از این تیم شد، در ادامه با توجه به متمم قراردادش، درخواست دریافت مطالبات خود را داشت. اتفاقی که نه در دوره رسول پناه و نه در دوره سمیعی و صدری به آن توجهی نشد تا اینبار در مهلت نقل و انتقالاتی منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان به دلیل به جریان افتادن حکم شود.

دروازه بان اسبق پرسپولیس که بارها نسبت به این موضوع درخواست و اعتراض خود را اعلام کرده بود، در نهایت این پرونده را در کمیته انضباطی و استیناف دنبال کرده و توانسته حکم 2 و نیم میلیاردی خود را دریافت کند و باشگاه پرسپولیس ملزم به پرداخت این عدد به دروازه بان حال حاضر بوآویشتای پرتغال است. 

بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی که به خبری تکراری برای پرسپولیس تبدیل شده بود، البته طی فصول اخیر با نوعی مدیریت از سوی این باشگاه همراه شده بود تا سرخپوشان تا پیش از اجرایی شدن بتوانند بازیکنان مدنظر خود را جذب کنند. اما اکنون دقیقا در مهلت نقل و انتقالات و در فاصله شش روز مانده به پایان پنجره زمستانی ایران و در شرایطی که یحیی گل محمدی و این باشگاه همچنان به دنبال مذاکره و تامین منابع برای بازیکنان مدنظر خود بودند، این اتفاق می‌تواند شرایط را کاملا برای آنها سخت کند تا حدی که شاید موفق به حضور در این بازار در فرصت باقیمانده نشوند. 

وکیل علیرضا بیرانوند در توضیحی که درباره این حکم و شکایت موکل خود از باشگاه پرسپولیس داشته، اینطور توضیح داده است: باشگاه پرسپولیس طبق حکم قطعی کمیته استیناف که حدود پنج ماه قبل صادر شد، باید مطالبات حدود ۲/۵ میلیاردی بیرانوند را پرداخت کند و به همین دلیل نمی‌تواند در فصل نقل و انتقالات زمستانی، قرارداد بازیکن جدیدی را ثبت کند. البته در پنجره قبلی نقل و انتقالات هم این باشگاه به دلیل بدهی به بیرانوند نمی‌توانست فعالیت کند اما وی به دلیل علاقه اش به این تیم در آن زمان اجازه نداد پنجره پرسپولیس بسته شود. ما هم اکنون نمی‌خواهیم پنجره پرسپولیس بسته باشد اما باشگاه به هرحال باید این بدهی را پرداخت کند

باید دید واکنش مدیران باشگاه پرسپولیس به این حکم چه خواهد بود و آیا آنها قادر به مذاکره با دروازه بان اسبق خود برای پرداخت مطالبات طی فرصت کوتاه باقیمانده خواهند شد تا بتوانند در نقل و انتقالات زمستانی شرکت کنند یا خیر.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 8009

ارسال نظر