برنامه ویژه فرهاد برای این بازیکن | ستاره محبوب استقلالی بازمی‌گردد

فرهاد مجیدی که برای جذب صالح حردانی، 2 بازیکن استقلال را به فولاد داده است، برنامه ویژه‌ای برای چند پست خالی تیم استقلال دارد.

برنامه ویژه فرهاد برای این بازیکن | ستاره محبوب استقلالی بازمی‌گردد

فرهاد مجیدی برای جذب صالح حردانی دو بازیکن خود را به فولاد داد. آرش رضاوند و عارف آقاسی که توانایی بازی در پست هافبک میانی و دفاع میانی را داشتند از استقلال جدا شدند تا جا برای چند بازیکن باز شود.

بیشتر بخوانید: رونمایی فرهاد از شاه‌ماهی نقل و انتقالات | باشگاه رسما تایید کرد

 جدایی عارف آقاسی و آرش رضاوند به سود چند بازیکن در استقلال شد و از این پس بیشتر شاهد حضور آن‌ها در ترکیب استقلال خواهیم بود.

روزبه چشمی

هافبک دفاعی باتجربه استقلال که سابقه بازی در دفاع میانی را هم دارد بیشترین سود را از این نقل و انتقالات کرد. روزبه با جدایی رضاوند و آقاسی هم درپست دفاع و هم در پست هافبک میانی شانس بازی بیشتری دارد و برای بازی هفته آینده اولین گزینه جانشینی سیاوش یزدانی است.

سعید مهری

شماره ۸ استقلال در نیم فصل اول فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد و از او به عنوان یکی از گزینه‌های خروجی استقلال در نیم فصل یاد می‌شد. با جدایی رضاوند حالا شانس بازی برای سعید مهری بیشتر می‌شود و فرهاد مجیدی هم بعید است اجازه خروج به یکی دیگر از هافبک‌های تیمش بدهد.

عارف غلامی

عارف غلامی که تازگی از کمند صدومیت رها شده و در تمرینات استقلال حاضر می‌شود یکی از خوش شانس‌های تیم است. با جدایی عارف آقاسی شانس بازی برای غلامی به وجود آماده و این بازیکن جوان در ادامه فصل می‌تواند با پیراهن استقلال به میدان رود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 7949

ارسال نظر