تشکر ویژه قلعه نویی از کی روش و اسکوچیچ

سرمربی جدید تیم‌ ملی فوتبال ایران گفت به عنوان سرباز در این تیم حضور دارد.

تشکر ویژه قلعه نویی از کی روش و اسکوچیچ

سرمربی جدید تیم‌ ملی فوتبال ایران گفت به عنوان سرباز در این تیم حضور دارد.

نخستین تمرین تیم‌ ملی فوتبال با هدایت امیر قلعه‌نویی امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۶:۱۵ در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم‌ملی فوتبال در ابتدای این تمرین اظهار کرد: از جامعه فوتبال و مردم باشگاه‌ها تشکر می‌کنم. بعد از وظیفه‌ای که به عنوان یک سرباز به ما داه شد، از موافقان و مخالفان تشکر می‌کنم. باید از کی‌روش و اسکوچیچ یک تشکر ویژه داشته باشیم. زحمات ویژه‌ای کشیدند.

او افزود: چندین سال آقای کی‌روش و در یک مقطع حساس آقای اسکوچیچ حضور داشتند که باید از آنها تشکر کرد. باید از مربیانی که باعث شدند بازیکنان خوب چه آنها که در اروپا و چه آنها که در لیگ بازی می‌کنند، تشکر کرد. این بازیکنان ماحصل مربیانی است که دیده نمی‌شوند که بیشتر در پایه‌ها و بعدا در باشگاه‌ها هستند.

سرمربی جدید تیم‌ملی فوتبال ادامه داد: در برنامه ماست که نوعی فوتبال بازی کنیم که مردم لذت ببرند. ما می‌توانیم این مهم را انجام دهیم. لذت فوتبال نوع بازی، نوع گل‌ها و اخلاق و رفتار بازیکنان در زمین است. من الان با بازیکنان صحبت کردl که حتما مسائلی که من می‌گویم را انجام دهند. من فوتبال هجومی دوست دارم همانطور که در گل‌گهر هم با ۳۵ گل، دومین خط حمله لیگ را در اختیار داشتیم. مردم فوتبال هجومی اما با برنامه در ساختار دفاعی و هجومی می‌خواهند ولی چیزی که می‌خواهند فوتبال هجومی، هجومی و هجومی است.

قلعه‌نویی بیان کرد: هنوز کادر ما تکمیل نشده است. قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان با من صحبت شد و ما درگیر دو بازی بودیم که برایمان مهم بود. بعد از آن لیستی را آماده کردیم و شما می‌دانید که هر انتخابی، حرف‌هایی دارد. کسانی بودند که شایستگی حضور در لیست تیم‌ملی را داشتند اما ولی در پست‌هایی که ما انتخاب کردیم، این‌ها انتخاب‌هایمان بود و به این معنا نیست که بازیکنانی که نیستند توانایی نداشتند. تاکید ما، باز هم می‌گویم، انجام فوتبال خوب هجومی است.

او خطاب به رسانه‌ها گفت: ما باید قدردان شما باشیم؛ چرا که شما باید بازو و کمک ما باشید. حتی انتقادات شما هم به خاطر مملکت و مردم باشد. از شما تشکر می‌کنم. حب و بغض‌ها به کنار اما انتقاد یک بحث دیگری است که ما با کمال میل می‌پذیریم.

سرمربی تیم‌ملی فوتبال درباره دیدارهای دوستانه با روسیه و کنیا توضیح داد: در این شرایط که شرایط سختی بود، زمان از دست رفت. همین که این دو بازی جور شد، خیلی مهم است. این دو بازی می‌تواند محک خوبی برای من و بازیکنانی که قرار است با افکار جدیدی بازی کنند، باشد. باید از مسئولان تشکر کنم.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 78278

ارسال نظر