لیست گل محمدی برای قهرمانی اعلام شد

یحیی گل محمدی برای پانزدهمین بازی این تیم در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر، در نظر دارد، ترکیبی بچیند تا بتواند با پیروزی مقابل نساجی مازندران به قهرمانی در رقابت‌های نیم‌فصل جاری لیگ برتر برسد.

لیست گل محمدی برای قهرمانی اعلام شد

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی به مصاف نساجی می‌روند که حضور چندساله حمید مطهری در جمع دستیاران گل محمدی، شناخت سرمربی فعلی نساجی را از این مجموعه در اوج قرار داده است. اما سرخ‌پوشان پایتخت برای قهرمانی در نیم فصل لیگ، چاره‌ای جز پیروزی مقابل این تیم ندارند.

بیشتر بخوانید: چهره جدید یحیی گل‌محمدی همه را شوکه کرد + عکس

تیم فوتبال پرسپولیس با ثبات در منطقه دفاعی، راه مطمئن خود برای رسیدن به جام زرین را پیدا کرده است و می‌خواهد با قهرمانی در نیم فصل سایه‌اش روی آن نقش ببندد.

یحیی گل محمدی برای پانزدهمین بازی این تیم در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر باید ترکیب بچیند تا بتواند با کسل پیروزی مقابل نساجی مازندران به قهرمانی در رقابت‌های نیم فصل جاری لیگ برتر برسد.

سرخپوشان پایتخت در شرایطی به مصاف نساجی می‌روند که حضور چندساله حمید مطهری در جمع دستیاران گل محمدی شناخت سرمربی فعلی نساجی را از این مجموعه در اوج قرار داده است.

با این حال پرسپولیس چاره‌ای جز اصرار روی تاکتیک موفق خود در فاز دفاعی ندارد. این تیم در ۱۴ دیدار قبلی خود به واسط حضور ثابت مردان تأثیر گذارش در دروازه و دفاع تنها پنج گل دریافت کرده است تا پس از مس رفسنجان یکی از بهترین آمارهای خط دفاعی را داشته باشد.

علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه پرسپولیس بار دیگر خواهد ایستاد تا فرصت به احمد گوهری دیگر دروازه‌بان این تیم همچنان نرسد. او که تا حالا ۱۰ کلین شیت از ۱۴ مسابقه را رقم زده است حضور بازیکنانی همچون مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی و دانیال اسماعیلی فر را به طور ثابت در خط دفاعی سرخپوشان احساس کرده است.

سه مدافعی که خیال گل محمدی را بابت هر حمله‌ای به سوی دروازه پرسپولیس راحت کرده‌اند تا در کنار مدافع چپ که به تناوب بین علی نعمتی و وحید امیری در حال تغییر است بازی کنند.

با این حال خروج یورگن لوکادیا از لیست بازیکنان پرسپولیس باعث خلع سلاح گلزنی سرخپوشان در دوران مصدومیت شیخ دیاباته شده است. گرچه بازیکنان غیر تخصصی این تیم در دفاع و هافبک توانسته‌اند چهار گل در سه بازی اخیر به ثمر برسانند اما همچنان به نظر می‌رسد گزینه‌های ایده آل برای یحیی در امر گلزنی همچنان پیدا نشده است.

حالا پرسپولیس در آخرین بزنگاه خود قبل از ترمیم دوباره در نقل و انتقالات زمستانی باید سه امتیاز مهم بازی با نساجی را با حفظ تعادل در خطوط مختلف خود کسب کند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 7822

  • محمد رئوف

    الان کی از استقلال رفته

  • مجید

    بازی کنی که مدیر برنامه قوی نداشته باشد هیچ وقت پیشرفت نمی‌کند مطمعنا اگر بلبلی به تیم پرسپولیس میرفت بازکن با کیفیتی هست می‌توانست خیلی راحت به تیم ملی دعوت شود با چنین انتخابی خیلی هنر کند چندسال دیگر بتواند به یه تیم بهتری برود

ارسال نظر