برنامه پرسپولیس در نوروز مشخص شد

برنامه یحیی گل محمدی برای بازیکنان پرسپولیس در ایام تعطیلات نوروز مشخص شد.

برنامه پرسپولیس در نوروز مشخص شد

با اعلام «یحیی گل محمدی» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و کادر فنی این تیم فوتبال، سرخپوشان پس از آخرین تمرین خود در سال ۱۴۰۱، شش روز به مرخصی رفتند.

به گزارش عرشه‌آنلاین و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، امروز پس از آخرین تمرین خود در سال ۱۴۰۱ برای شش روز به استراحت خواهند پرداخت و تمرینات خود را در سال جدید، از دوم فروردین ماه آغاز می‌کنند.

شایان ذکر است تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس، روز ۱۱ فروردین ۱۴۰۲، میهمان مس رفسنجان خواهد بود.

آخرین تمرین پرسپولیس در ۱۴۰۱

آخرین جلسه تمرینی پرسپولیس در سال ۱۴۰۱ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، امروز «چهارشنبه، ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱» در هوای مطبوع تهران، آخرین جلسه تمرینی خود در سال جاری را پشت سر گذاشتند.

تمرین از ساعت ۱۱ به مدت ۸۰ دقیقه با گرم کردن بدن‌ها آغاز و در ادامه، پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخشی از زمین و فوتبال هدفمند به اجرا در آمد.

غایبان تمرین امروز همچون روز گذشته؛ مرتضی پورعلی گنجی، سینا اسدبیگی و شیخ دیاباته بودند که مرتضی با توجه به مصدومیتی که داشت، استراحت می‌کند. سینا اسدبیگی دوره بیماری خود را می‌گذارند و شیخ دیاباته هم به کشورش سفر کرده است.

مربیان خارجی تیم هم که امشب بعد از آخرین بازی سرخپوشان به کشورشان سفر کردند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 77593

ارسال نظر