بن بست پرسپولیس برای جذب بازیکنان جدید| لیست تازه گل‌محمدی

مدیران پرسپولیس کار سختی برای گرفتن بازیکنان مدنظر یحیی گل محمدی دارند

بن بست پرسپولیس برای جذب بازیکنان جدید| لیست تازه گل‌محمدی

خبرورزشی نوشت: مدیران پرسپولیس کار سختی برای گرفتن بازیکنان مدنظر یحیی گل محمدی دارند.

درحالی که کمتر از ۱۰ روز به پایان نقل و انتقالات نیم فصل باقی مانده ، باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته بازیکنی را به خدمت بگیرد و هیچکدام از بازیکنان مدنظر یحیی گل محمدی جذب نشدند. گرفتن بازیکن در نیم فصل درحالیکه بازیکنان تحت قرارداد با باشگاه هایشان هستند ، بسیار سخت است.

باشگاه ها هم به همین دلیل به سختی حاضر به فروش ستاره های خود در نیم فصل می شوند. مگر اینکه پول زیادی دریافت کنند و یا با بازیکنان مازاد سایر تیم ها معاوضه ای انجام دهند. یحیی گل محمدی برای نقل و انتقالات زمستانی نام چند بازیکن سرشناس را به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داد تا مقدمات حضور این بازیکنان را در این تیم فراهم کند ولی این اتفاق تا این لحظه رخ نداد. همانطور که می‌دانید جذب بازیکنانی چون شیمبا، دانیال اسماعیلی‌فر، شهریار مغانلو، پیمان بابایی و... که هرکدام با باشگاه‌های خود قرارداد دارند و باشگاه‌های آن‌ها هرگز راضی نمی‌شوند رضایتنامه این بازیکنان را برای باشگاه پرسپولیس صادر کنند کار بسیار سختی است.

همین باعث شده عملا تمام مذاکرات درویش برای جذب بازیکن به بن بست رسیده و حتی با جواب‌های عجیب و غریبی نیز از سوی باشگاه‌های طرف مذاکره مواجه شود.

در همین ارتباط خبردارشدیم یحیی گل‌محمدی  لیست جدیدی به درویش ارائه داده است. لیستی  که باشگاه با توجه به وضعیت مالی‌اش بتواند برای انتقال آن‌ها اقدام کند. با توجه به همین موضوع یحیی گل‌محمدی پس از جمع بندی با دستیارانش، تصمیماتی درباره نقل و انتقالات و گزینه‌های مدنظر اتخاذ کرده است و در واقع به سراغ پلن بی خود در نقل و انتقالات رفته است.

به این ترتیب سرمربی  سرخ ها خواستار اقدام فوری برای جذب بازیکنان مد نظرش شده است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 7738

ارسال نظر