خط و نشان پریرا برای پرسپولیس | غیبت مهاجم برزیلی در بازی بعدی سرخپوشان؟

در چند روز اخیر مدیربرنامه‌های پریرا چندبار در تماس با باشگاه پرسپولیس پیگیر مابقی پول این بازیکن شد.

خط و نشان پریرا برای پرسپولیس | غیبت مهاجم برزیلی در بازی بعدی سرخپوشان؟

در چند روز اخیر مدیربرنامه‌های پریرا چندبار در تماس با باشگاه پرسپولیس پیگیر مابقی پول این بازیکن شد.

باشگاه پرسپولیس بعد از رفتن یورگن لوکادیا با توجه به مشکلات مالی که داشت و قیمت بالای دلار چندان تمایل به جذب مهاجم خارجی دیگری نداشت، اما با توجه به خواسته یحیی گل‌محمدی، رضا درویش برای جذب لئاندرو پریرا اقدام کرد. این مهاجم برزیلی با قرارداد یک‌میلیون و یک‌صد هزار دلاری سرخپوش شد تا برای یک‌فصل‌ونیم پیراهن این تیم را بر تن کند. باشگاه پرسپولیس در توافقی که با این بازیکن داشت قرار شد حدود ۲۰۰ هزار دلار از قرارداد او را به‌عنوان پیش‌قرارداد پرداخت کند که در همان ابتدای کار ۸۰ هزار دلار به او پرداخت کرد. در همین راستا این باشگاه از ایجنت پریرا وقت گرفته تا ظرف یکی دو هفته، مابقی پیش‌قرارداد او را پرداخت کند که این اتفاق هنوز رخ نداده است.

در چند روز اخیر مدیربرنامه‌های پریرا چندبار در تماس با باشگاه پرسپولیس پیگیر مابقی پول این بازیکن شد، اما هربار وعده و وعید شنید. با توجه به حساسیت بالای بازی امروز پرسپولیس و تراکتور، ایجنت پریرا به این بازیکن اعلام کرده که امروز را بدون مشکل بازی کند، اما درصورت عدم‌دریافت مابقی طلبش دیگر در تمرینات شرکت نکند. با توجه به همین قضیه مسئولان باشگاه پرسپولیس سخت به تکاپو افتاده‌اند تا امروز به هر شکلی که هست طلب پریرا را پرداخت کنند.

درواقع یکی از دلایل اصلی نشست جمعه‌شب هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس هم در همین راستا بود. به‌هرحال اگر قرار باشد پریرا هم به مانند لوکادیا پرسپولیس را هنوز نیامده ترک کند برای مدیران این باشگاه گران تمام خواهد شد؛ هرچند در مورد لوکادیا، مدیریت باشگاه پرسپولیس پرداختی‌های به‌موقع به او داشت و مسائل دیگری باعث شد او تصمیم به ترک کشورمان بگیرد. طبق اعلام یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس پول پریرا در نشست اخیر هیات‌مدیره این باشگاه به‌نوعی جور شده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید طلب این بازیکن امروز به ایجنت ایرانی‌اش پرداخت خواهد شد. اتفاقی که اگر رخ ندهد آن وقت باید دید واکنش پریرا چه خواهد بود.

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 75784

ارسال نظر