ملکه جنگل اولین مربی زن لیگ برتر شد + تصاویر

ملکه جنگل، اولین مربی زن تیم مردان در لیگ جزیره شد.

ملکه جنگل اولین مربی زن لیگ برتر شد + تصاویر

جیل اسکات آماده است تا با قبول مربیگری منچسترسیتی اولین زنی باشد تا تیم مردان را هدایت می‌کند.

جیل اسکات، ملکه جنگل، قرار است مربی جوانان منچسترسیتی شود. این ملی‌پوش انگلیسی آماده است تا با تیم مردانه باشگاه همکاری کند.

جیل اسکات، ملکه جنگل

هیچ زنی تا به حال تیم حرفه‌ای مردان را مدیریت نکرده است، اما جیل ۳۶ ساله که تابستان گذشته قبل از بازنشستگی به زنان انگلیس کمک کرد تا در یورو ۲۰۲۲ قهرمان شوند، نشان مربیگری خود را می‌گیرد. او می‌توانست از طریق معاملات برند‌ها میلیون‌ها دلار به دست بیاورد و پیشنهادات تلویزیونی زیادی هم داشت. اما با اینکه قرار است تابستان امسال در جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزلند به عنوان کارشناس حضور داشته باشد، مصمم است که نام خود را به عنوان مربی فوتبال ثبت کند.

جیل اسکات، ملکه جنگل

او قبلاً به سطح Uefa B رسیده و اکنون به دنبال اخذ مجوز A است تا بتواند در سطوح بالاتر مربیگری کند؛ و اولین قدم او مربیگری برخی از پسران و دختران در آکادمی سیتی خواهد بود.

جیل که ۱۱۱ بازی برای تیم زنان سیتی انجام داد، گفت که از تماشای نحوه عملکرد پپ گواردیولا الهام می‌گرفت. او گفت: «من به چند جلسه تمرینی او رفتم که واقعا عالی بود و او برای تماشای برخی از تمرینات ما آمد.»

جیل اسکات، ملکه جنگل

از ۱۲ تیم سوپرلیگ زنان انگلیس، تنها چهار تیم مربی زن دارند. ستاره آن‌ها «اِما هیز» ۴۶ ساله از چلسی است که گفته می‌شود روزی هدایت تیم مردان را بر عهده خواهد گرفت. او اخیراً با تیم کوئینز پارک رنجرز مرتبط شده بود، اما این کار را از دست داد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 75213

ارسال نظر