مشکل جدید برای پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس چند سال پیش این اشتباه را در مورد آنتونی استوکس هم کرد و آنقدر در شکایت از او تعلل کرد که خود این بازیکن به همراه وکیلش از پرسپولیس شکایت کرده و توانست کل پول قراردادش را دریافت کند!

مشکل جدید برای پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس پول شکایت از یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی خود را ندارد.

باشگاه پرسپولیس بعد از گذشت بیش از ۲ ماه از رفتن یورگن لوکادیا و فسخ قرارداد یکطرفه او، هنوز هیچ واکنشی از خود نشان نداده و مسئولان این باشگاه مدام صحبت از جمع‌آوری مدارک می‌کنند.

در این مورد با خبر شدیم باشگاه پرسپولیس با ارائه مستنداتش به چند وکیل متوجه شده که اگر به دادگاه عالی فیفا شکایت کند با این مدارک به هیچ جا نمی‌رسد. این در حالی است که هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مصوب کرده که تحت هر شرایطی از لوکادیا به فیفا شکایت کنند چرا که باید از حق این باشگاه دفاع شود.  

در این مورد با خبر شدیم که باشگاه پرسپولیس برای شکایت از لوکادیا باید مبلغی در حدود ۱۲۵ هزار دلار هزینه کند که با قیمت امروز دلار هزینه سنگینی برای این باشگاه خواهد بود. با توجه به همین مسئله فعلا درویش اعلام کرده که قید شکایت از لوکادیا را بزنند.

باشگاه پرسپولیس چند سال پیش این اشتباه را در مورد آنتونی استوکس هم کرد و آنقدر در شکایت از او تعلل کرد که خود این بازیکن به همراه وکیلش از پرسپولیس شکایت کرده و توانست کل پول قراردادش را دریافت کند! این در شرایطی بود که استوکس کلا یک ماه در تمرینات پرسپولیس آفتابی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 75078

ارسال نظر