اولین تصاویر رسمی از علی دایی در فرانسه + عکس

اولین عکس رسمی علی دایی در فرانسه منتشر شد. مراسم معرفی بهترین‌های فوتبال جهان در سال ۲۰۲۲، شامگاه امروز دوشنبه در پاریس برگزار خواهد شد و بهترین بازیکن سال هم رونمایی خواهد شد.

اولین تصاویر رسمی از علی دایی در فرانسه + عکس

علی دایی اسطوره فوتبال ایران راهی پاریس شده تا در مراسم برترین‌های فیفا شرکت کند. سرمربی و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران که در پاریس حضور دارد، با رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال دیدار کرد.

علی دایی اسطوره فوتبال ایران روز گذشته به همراه همسرش راهی پاریس شد تا در مراسم فیفا THE BEST که قرار است امروز دوشنبه در این شهر برگزار شود، شرکت کند. دایی در حالی راهی این کشور اروپایی شده که تا چند وقت پیش ممنوع‌الخروج بود.

این چهره بین‌المللی فوتبال ایران شب گذشته به محض ورود به پاریس یک استقبال کننده ویژه داشت: جانی اینفانتینو رئیس فیفا. این دو درحالی با یکدیگر در بدو ورود دایی به پاریس دیدار داشتند که گفته می‌شود قرار است این چهره ایرانی امشب هم روی صحنه مراسم برترین‌های فیفا حاضر شده و یکی از جوایز را اهدا کند.

علی دایی

تصویری که دایی از ملاقاتش با جانی اینفانتیو منتشر کرده در صفحه اینستاگرام کاپیتان سابق تیم ملی ایران منتشر شده است.

علی دایی

مراسم معرفی بهترین های فوتبال جهان در سال ۲۰۲۲، شامگاه امروز دوشنبه در پاریس برگزار خواهد شد و بهترین بازیکن سال هم رونمایی خواهد شد.

علی دایی

فدراسیون بین المللی فوتبال برای حضور در این مراسم از چهره‌های ماندگار فوتبال دنیا دعوت کرده است که علی دایی بازیکن، کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران هم یکی از دعوت شدگان است.

علی دایی که در پاریس حضور دارد، با جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا دیدار کرد. دایی در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم حضور داشت و در تعیین حریفان تیم های مختلف هم گوی ها را از سبد خارج کرد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 74853

  • ع

    مملکتشو‌دوست‌داره‌و‌بعد از برگزاری‌مراسم‌به‌ایران‌برمیگردد

ارسال نظر