تهدید فرزندان سرمربی آبی‌پوشان پایتخت به مرگ

سرمربی آبی‌های لندن می‌گوید که فرزندانش را تهدید به مرگ کرده‌اند.

تهدید فرزندان سرمربی آبی‌پوشان پایتخت به مرگ

سرمربی چلسی اعتراف کرد که بحران در باشگاه لندنی از نظر روحی برای او سخت است و در مورد تهدیداتی که او و خانواده‌اش از طریق ایمیل دریافت می‌کنند صحبت کرد.

آبی‌های لندن این هفته دیدار دشواری برابر همشهری خود تاتنهام دارند. چلسی در نظر دارد روند شکست ناپذیری خود در لیگ برتر مقابل اسپرز را به ۹ بازی افزایش دهد و چهارمین برد متوالی در بازی‌های لیگ مقابل تاتنهام را کسب کند. اسپرز آنتونیو کونته با ۱۱ امتیاز بیش‌تر نسبت به چلسی در رده چهارم جدول قرار دارد، چلسی که از ۱۴ بازی گذشته خود در تمامی رقابت‌ها تنها دو پیروزی کسب کرده است به شدت به برد در این دیدار نیاز دارد. 

گراهام پاتر که تیمش باید فردا یک‌شنبه در داربی لندن به مصاف تاتنهام برود پیش از این دیدار گفت: حضور در چلسی و مربیگری در این تیم یک چالش برای من است. شما خودتان را در نظر بگیرید اگر سر کار بروید و کسی به شما توهین کند، چندان برای شما  خوشایند نخواهد بود. این که شما را بدترین مربی تاریخ باشگاه بنامند، ناامیدکننده است ولی می‌توانید از کنار همه این‌ها رد شوید و بگویید من اهمیتی نمی‌دهم اما می‌دانید که دارید خودتان را فریب می‌دهید چون همه مردم به آنچه دیگران فکر می‌کنند اهمیت می‌دهند. 

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: من می‌خواهم در اینجا موفق باشم. این مزخرف است که بگویم من به اعتراض‌ها اهمیتی نمی‌دهم. مردم این تصور را دارند که من به انتقادهای آن‌ها اهمیتی نمی‌دهم ولی این درست نیست. من شب و روز به این مسائل فکر می‌کنم. من از شما می‌خواهم که از خانواده من بپرسید که چگونه زندگی ما تغییر کرده است. خیلی برای من بد بود ایمیل‌هایی  که در آن‌ها آرزوی مرگ من و مرگ فرزندانم را داشتند دریافت کنم. من با مالکان باشگاه صحبت کردم. همه چیز فعلا خوب است. آن‌ها همیشه از من حمایت کردند. اکنون چهار ماه است که تحت فشار کار می‌کنم و دائماً در مورد حمایت آن‌ها سؤالاتی از من می پرسید. هواداران ناراحت هستند، من همه چیز را درک می‌کنم. نمی‌توانم چیزی بگویم که هواداران در صورت شکست از ما حمایت کنند. تنها راه حل، پیروزی در مسابقات است.

چلسی در حال حاضر در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 74454

ارسال نظر