لیست جدید یحیی به دست درویش رسید | رونمایی یحیی گل محمدی از بمب زمستانی پرسپولیس‌

یحیی گل‌محمدی که این روزها با مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و بحث استعفایش درگیر است، از جذب بازیکنان جدید در فصل نقل و انتقالات غافل نمانده و چند درخواست جدید دارد.

لیست جدید یحیی به دست درویش رسید | رونمایی یحیی گل محمدی از بمب زمستانی پرسپولیس‌

همانطور که می‌دانید، یحیی گل محمدی در واکنش به مشکلات مالی پرسپولیس از سمتش استعفا داده و اگر تا دوشنبه مدیران پرسپولیس نتوانند، مشکلات را حل کنند دیگر به پرسپولیس باز نخواهد گشت.

بیشتر بخوانید: چراغ سبز شاه‌ماهی نقل و انتقالات به یحیی | گل محمدی دست به کار شد

یکی از موضوعاتی که گل محمدی در واکنش به استعفایش به آن اشاره کرد، خریدهای تابستانی پرسپولیس بود. یحیی ادعا کرد چند بازیکن در لیست او برای حضور در پرسپولیس بودند ولی مدیران وقت باشگاه نتوانستند این بازیکنان را به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید: تصمیم مهم گل محمدی برای جذب بمب جوان لیگ | پرسپولیس درخواست رسمی داد

پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی ۳ بازیکن اصلی خود یعنی مغانلو، کنعانی زادگان و نوراللهی را از دست داد. به غیر از این بازیکنان تاثیرگذار، نفراتی چون سعید حسین پور، امیر روستایی، آریا برزگر و احسان حسینی را هم به تیم‌های دیگر دادند تا خروجی‌های نسبتا زیادی داشته باشند.

یحیی گل محمدی به جای نفرات جدا شده، بازیکنانی چون رضا اسدی، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رضا دهقانی، حامد پاکدل، منوچهر صفروف و وحدت هنانوف را به خدمت گرفت که البته از این دو بازیکن تاجیکی فقط در دو بازی توانست استفاده کند. همچنین رضا دهقانی هم بعد از چند هفته از پرسپولیس جدا و راهی تراکتور شد.

سرمربی پرسپولیس برای جذب بازیکن، چند لیست را به ترتیب اولویت به مدیران باشگاه داد؛ تا بر اساس آن، مدیرعامل وقت پرسپولیس بتواند با بازیکنان مدنظر گل محمدی مذاکره کند. همانطور که یحیی اعلام کرد، به غیر از این نفرات جذب شده، ستاره‌های بودند که سرمربی پرسپولیس قصد داشت آن‌ها را به این تیم بیاورد ولی هرکدام به دلایلی پرسپولیسی نشدند.

امید نورافکن

مدافع ملی پوش سپاهان یکی از بازیکنانی است که یحیی علاقه زیادی به سبک بازی او دارد. سال گذشته هم شایعاتی مبنی بر پیوستن امید به پرسپولیس شنیده می‌شد ولی این بازیکن قراردادش را با سپاهان تمدید کرد. امسال هم یحیی بدش نمی‌آمد نورافکن را به پرسپولیس بیاورد ولی داشتن قرارداد با سپاهان و مخالفت این باشگاه با جدایی ستاره تیمش، این انتقال را در همان ابتدای کار منتفی کرد.

محمدرضا اخباری

گلر ملی پوش تراکتور که به جرات می‌توان او را تک ستاره حال حاضر این تیم دانست؛ دروازه بانی است که یحیی گل محمدی و داوود فنایی علاقه زیادی به او داشتند. یحیی نام اخباری را در لیست اول خود قرار داد و قصد داشت این گلر را به پرسپولیس بیاورد. با توجه به اینکه اخباری با تراکتور قرارداد داشت و مدیران این باشگاه تبریزی مخالف جدایی گلر اصلی خود بودند انتقال اخباری به پرسپولیس منتفی شد.

سجاد شهباززاده

آقای گل فصل قبل لیگ برتر، گزینه اول جانشینی شهریار مغانلویی بود که در یک انتقال جنجالی راهی سپاهان شد. ارتباط خوب شهباززاده با شکوری معاون سابق باشگاه پرسپولیس باعث شد این بازیکن چند بار با مدیران پرسپولیس مذاکره کند. ولی دو طرف بر سر مسائل مالی توافق نکردند و سجاد در نهایت در سپاهان ماند. گفته می‌شود مبلغ قرارداد شهباززاده با سپاهان، او را به یکی از گران ترین بازیکنان لیگ بیست و یکم تبدیل کرده است.

محمد دانشگر

مدافع پرحاشیه استقلال که ابتدا قراردادش را با این باشگاه فسخ و دوباره با آبی‌ها قرارداد امضا کرد بازیکنی بود که سرمربی پرسپولیس دوست داشت او را به تیمش بیاورد. بعد از جدایی کنعانی زادگان و بالا رفتن سن سید جلال، یحیی می‌خواست ۲ مدافع میانی را جذب کند که یکی از آنها محمد دانشگر بود. فشار هواداران پرسپولیس از یک سو و تمدید قرارداد با استقلال، دانشگر را از پرسپولیس دور کرد. در نهایت هم یحیی برای تقویت خط دفاعی خود، علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی را جذب کرد.

امین قاسمی‌نژاد

بعد از منتفی شدن حضور شهباززاده در پرسپولیس، یحیی به سراغ شاگرد سابق خود در شهرخودرو رفت تا قاسمی‌نژاد را پرسپولیسی کند. این بازیکن که در نیم فصل سال قبل در آستانه استقلالی شدن قرارداشت همه توافقات لازم را برای پیوستن به پرسپولیس انجام داد تا برای فصل جدید پیراهن قرمز را برتن کند. ناگهان تماس شبانه استقلالی‌ها و رقم پیشنهادی بالاتر، امین را از پرسپولیس دور و دوباره به استقلال نزدیک کرد و در نهایت هم این بازیکن با آبی‌ها قرارداد بست.

کیروش استنلی

مهاجم فصل قبل سپاهان که عملکرد ضعیفی در لیگ بیستم از خودش به نمایش گذاشت گزینه خارجی یحیی برای تقویت خط حمله پرسپولیس بود. کیروش هم وقتی پیشنهاد پرسپولیس رسید از آن استقبال کرد و دوست داشت برای این تیم بازی کند ولی عدم پرداخت بدهی کالدرون و صادر نشدن مجوز برای جذب بازیکن خارجی از سوی فدراسیون فوتبال این انتقال را منتفی کرد و این بازیکن سر از گل گهر درآورد.

مرتضی پورعلی گنجی

مدافع محبوب یحیی گل محمدی که ارتباط بسیار خوبی هم با سرمربی پرسپولیس دارد گزینه اول پرسپولیس برای خط دفاعی بود. آنطور که شنیدیم خود یحیی در این خصوص با پورعلی گنجی صحبت کرده بود و این بازیکن ملی پوش هم موافقت ضمنی خود را بازگشت به ایران اعلام کرد ولی یک مصدومیت بدموقع و پاره شدن رباط صلیبی مرتضی، این انتقال جذاب برای پرسپولیسی‌ها را منتفی کرد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 7410

  • سعید

    ابر و مه و خورشید و فلک درکارند که امسال پرسپولیس کبیر قهرمان نشه اینا یک طرف از یه طرف هم بازیکنی که قراره به تیمت بیاد و تیم دیگه ای رقم بیشتری بهش بده و اونم بره اونجا همون بهتر که بره و پرسپولیسی نشه چون اینطور فوتبالیستهایی اصلا تعصب ندارن تعصبشون فقط به پوله و مادیات اینطور کسانی هیچوقت هم موفق نمیشن اینو تاریخ هم ثابت کرده!!

ارسال نظر