ستاره سابق استقلال یاد حسن یزدانی را در زمین فوتبال زنده کرد! +عکس

مدافع سپاهان در بازی دوستانه برابر زنیت با جدیت خاصی به میدان رفت.

ستاره سابق استقلال یاد حسن یزدانی را در زمین فوتبال زنده کرد! +عکس

تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز گذشته در یک دیدار دوستانه بین المللی به مصاف زنیت سن پترزبورگ روسیه رفت و در نتیجه ای جالب این تیم معتبر اروپایی را با دو گل از پیش رو برداشت.

مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان که از اهمیت بازی روز چهارشنبه تیمش برابر پرسپولیس آگاه بود، در این بازی بیشتر به نفراتی بازی داد که احتمال قرار گرفتن آنها در ترکیب اصلی این تیم برابر پرسپولیس کمتر بود با این حال برخی نفرات اصلی نظیر محمد دانشگر نیز در ترکیب طلایی پوشان قرار گرفته بود تا برای اولین بار در این فصل در کنار سیاوش یزدانی، مدافع سابق استقلال، با لباس زرد سپاهان قرار بگیرد.

سیاوش که پس از پیوستن به سپاهان یک بار در بازی برابر فولاد برای تیمش به میدان رفته بود، دومین بار برابر زنیت قرار گرفت و نمایش قابل توجهی در قلب خط دفاعی تیمش داشت.

یزدانی که برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سپاهان انگیزه های بالایی دارد، در این مسابقه با جدیتی خاص برابر بازیکنان حریف قرار گرفت و بر خلاف تدارکاتی بودن مسابقه، در تراز یک بازی رقابتی جدی کار کرد تا جایی که قاب زیبایی از چالش او با بازیکنان زنیت بر سر تصاحب توپ ثبت شد که در ادامه می بینید؛

یزدانی

یزدانی۲

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 73098

ارسال نظر