افشاگری جنجالی باشگاه زنیت درباره فدراسیون فوتبال | ایرانی‌ها مقصر هستند

باشگاه زنیت بیانیه جدیدی صادر کرد و در این بیانیه پاسخ شکایت فدراسیون فوتبال ایران به فیفا را داد.

افشاگری جنجالی باشگاه زنیت درباره فدراسیون فوتبال | ایرانی‌ها مقصر هستند

یک نشریه روسی درباره خودداری تیم زنیت از آزادی سردار آزمون مهاجم این تیم برای حضور در تیم ملی ایران نوشت: طرف ایرانی ضمن اعلام گله و نارضایتی از عملکرد باشگاه روسی گفته بود که شکایتی را در این باره به فیفا ارسال کرده  است.

بیشتر بخوانید: جواب تست سردار آمد | ستاره ایرانی در راه تهران

مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان در این باره گفته بود: تست کرونای سردار آمون منفی شد، اما باشگاه زنیت به ما اعلام کرده بود که این بازیکن مصدوم است و اجازه خروج از روسیه را ندارد.

بیشتر بخوانید: جزییات جدید از پرونده شکایت سردار آزمون در روسیه | دختر روسی دست‌بردار نیست!

ما به شدت اصرار داریم که او به ایران بیاید، حتی نامه‌های متعددی هم به باشگاه زنیت و AFC ارسال کردیم که امیدوارم به سرانجام برسد. تنها کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که از باشگاه زنیت شکایت کنیم.

طبق خبر نشریه روسی، باشگاه زنیت در بیانیه ای در پاسخ به شکایت فدراسیون فوتبال ایران به فیفا نوشت: از آن جایی که فراخوان این مهاجم ایرانی برای حضور در تیم ملی دیرتر از زمان معین شده از سوی فیفا، انجام شد تصمیم گیری در این مورد در اختیار باشگاه خواهد بود.

آزمون با توجه به شرایط عملکردی خود، اولین اردو را نیز از دست داد و به فرم بدنی مناسبی نرسید، کادر فنی در این باره به نفع تیم تصمیم گیری کرد. زنیت قبلاً موضع خود را به فیفا اعلام کرده بود.

در واقع سردار آزمون که در سومین تست کرونایش متوجه شد که تستش منفی شده، درخواست ترک اردوی زنیت در دبی و ملحق شدن به اردوی تیم ملی کشورمان در تهران را مطرح کرد اما زنیت مانع او شد.

بر همین اساس و با توجه به این که بر اساس قوانین فیفا باشگاه ها حق منع بازیکن از رفتن به اردوی تیم ملی کشورشان در ایام فیفا دی را ندارند، فدراسیون ایران با فدراسیون جهانی فوتبال مکاتبه کرده و خواهان برخورد با تیم زنیت شد.

زنیت ادعا می کند در واقع کوتاهی فدراسیون فوتبال در ارسال دیرتر از موعد دعوت نامه باعث شده تا تصمیم گیرنده نهایی برای آمدن آزمون به اردوی تیم ملی، باشگاه روسی باشد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 7283

ارسال نظر