تصمیم گل محمدی برای ترکیب پرسپولیس مشخص شد

یحیی گل محمدی حساب ویژه‌ای برای کسب سه امتیاز این دیدار باز کرده است تا بتواند کورس قهرمانی با رقیبان اصلی‌اش همچون سپاهان و اصفهان و استقلال را به خوبی طی کند.

تصمیم گل محمدی برای ترکیب پرسپولیس مشخص شد

کادرفنی پرسپولیس تصمیم به استفاده مجدد از دو مهاجم در ترکیب اصلی امروز این تیم در بازی با هوادار دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در حضور تماشاگران خود در ورزشگاه آزادی میزبان هوادار تهران خواهد بود.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که بدون شک یحیی گل محمدی حساب ویژه‌ای برای کسب سه امتیاز این دیدار باز کرده است تا بتواند کورس قهرمانی با رقیبان اصلی‌اش همچون سپاهان و اصفهان و استقلال را به خوبی طی کند.

برد دو بر یک پرسپولیس مقابل صنعت نفت در آبادان باعث حفظ ایده‌های فنی کادر فنی سرخپوشان برای بازی امروز شده است. از این رو گل محمدی تصمیم دارد دو مهاجم را در خط حمله قرار داده تا با فشار بیشتر روی دفاع تیم هوادار به گل برسند.

همچنین بازگشت علیرضا بیرانوند پس از پشت سر گذاشتن محرومیت خود بار دیگر او در چارچوب دروازه سرخپوشان قرار خواهد داد تا ترکیب احتمالی این تیم به شرح زیر باشد:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسد بیگی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، شیخ دیاباته، عیسی آل کثیر.

گل محمدی تصمیم گرفته است لئاندرو پری را را نیمکت نشین کند تا در صورت لزوم برای دقایقی در نیمه دوم وارد زمین شود اما فعلاً باید نیمکت نشینی آل کثیر و دیاباته باشد.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 71999

ارسال نظر