رودست بزرگ سیاوش یزدانی بر استقلال/ آبی پوشان سند رو می کنند

فرشید سمیعی توضیحاتی در خصوص جدایی ۲ بازیکن این تیم در نیم فصل داد.

رودست بزرگ سیاوش یزدانی بر استقلال/ آبی پوشان سند رو می کنند

 فرشید سمیعی توضیحاتی در خصوص جدایی ۲ بازیکن این تیم در نیم فصل داد.

 استقلالی‌ها با وجود باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی خود، از این فرصت برای تقویت تیم در نیم‌فصل دوم هیچ طرفی نبستند و درواقع باز شدن پنجره هم موجب نشد تا این تیم برای نیم‌فصل دوم بازیکنی را جذب کند. البته دلیل اولیه این موضوع به پر بودن لیست این تیم مربوط می‌شد، با این حال با تدبیر مدیران این باشگاه قرارداد با سیاوش یزدانی به‌صورت یک‌طرفه فسخ شد و در ادامه نیز عزیزبک آمانوف ازبکستانی هم بعد از ترک ناگهانی ایران قراردادش را با استقلال فسخ کرد تا به یکباره جای دو نفر در لیست آبی‌ها خالی شود؛ هرچند طبق قوانین به‌جای آمانوف بازیکنی نمی‌تواند جذب شود.

سمیعی درباره دلایل جدایی آمانوف گفت: به هر حال این بازیکن یک‌سری مطالبات از باشگاه استقلال داشت که به وی پرداخت نشده اما وقتی از این باشگاه سوال کردم که آیا این بازیکن از این جهت نوتیسی را به باشگاه داده یا خیر که پاسخ دادند این بازیکن به ایمیل‌های رسمی باشگاه هیچ نوتیسی را نداده که این موضوع جای تعجب دارد چون کسی که طلبی هم دارد نمی‌تواند به این شکل باشگاه را ترک بکند و ابتدا باید نوتیس (هشدار) داده و بعد از رد شدن موعد قانونی می‌تواند اقدام به فسخ یک‌طرفه بکند. نکته قابل توجه اینکه در حالی که باشگاه در حال همکاری با این بازیکن بود، او به شکلی که شایسته نبود پاسپورت خود را با فریبکاری گرفته و به ناگاه از ایران خارج شد. الان هم او با تیم دیگری از کشورش در حال تمرین است که استقلال در این زمینه از حقوق خود دفاع خواهد کرد. بر همین اساس قرار است از این بازیکن شکایت کنیم چون او بدون طی کردن مراحل قانونی از باشگاه خروج کرده و با تیم دیگری تمرین کرده است. البته او برای پیوستن به تیمی دیگر باید ‌ای‌تی‌سی درخواست کند که نمی‌تواند این کار را انجام بدهد و باشگاه استقلال جلوی این مساله را خواهد گرفت که این بازیکن بتواند در تیم دیگری بازی کند.

معاون حقوقی باشگاه استقلال همچنین درباره جزئیات شکایت سیاوش یزدانی گفت: باید ببینیم عنوان شکایتی که این بازیکن کرده چیست. این در حالی است که به خاطر تعطیلات هنوز ابلاغی به دست ما نرسیده که ببینیم جزئیات یا عنوان این شکایت چیست. فعلا باید مشخص شود که او برای مطالبات خود در سنوات گذشته اقامه دعوا کرده یا بابت چیز دیگری. ابتدا باید ببینیم عنوان این دعوا چیست تا سپس در مقابل آن بتوانیم دفاعیات خود را ارائه بدهیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود اگر استقلال بدون استدلال دست به فسخ یک‌طرفه قرارداد با یزدانی زده باشد این موضوع می‌تواند تبعات سنگینی را برای این بازیکن به همراه داشته باشد گفت:

بعید می‌دانم چنین چیزی اتفاق بیفتد. چون باشگاه استقلال برای فسخ یک‌طرفه دلایل زیادی داشته که نمی‌خواستیم این دلایل رسانه‌ای شود. اما اگر واقعا به این منظور اقامه دعوا بشود و بحث دیگری نباشد باشگاه استقلال مجبور می‌شود تا اسناد و مدارک مرتبط را به ارکان قضایی فدراسیون ارائه دهد.

 

منبع: فرهیختگان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 71833

ارسال نظر