اتفاقات عجیب در استقلال

مدیران سابق و فعلی استقلال در خصوص اتفاقات عجیبی که در این باشگاه افتاده است باید به مردم پاسخ بدهند.

اتفاقات عجیب در استقلال

کارشناس فوتبال گفت: در خصوص صحبت‌هایی که مدیرعامل سابق و فعلی استقلال در یک برنامه تلویزیونی انجام دادند گفت: امیدوارم حاصل این صحبت‌ها ضربه به استقلال نباشد. در این خصوص آنها باید جوابگوی مردم باشند. اشتباهات را بپذیرند و در آینده از تجربیاتشان بیشتر استفاده کرده تا دچار اشتباه دیگری نشوند. 

منصور رشیدی در خصوص دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر مس کرمان گفت: دیدار این دو تیم همیشه دیدنی بوده است. مس با فرزاد حسین خانی شرایط خوبی ندارد. دو هفته پیاپی شکست خورده و حالا می‌خواهد مقابل استقلال نتیجه بگیرد. او با جوانان پرانگیزه و پرانرژی که در اختیار دارد و با حمایت هواداران به دنبال این است تا استقلال را در کرمان شکست دهد.

وی در مورد شرایط این روزهای آبی پوشان تهرانی هم گفت: استقلال بعد از برد پرگل برابر ملوان، شرایط روحی خوبی دارد. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و آماده بازی برابر مس است تا بتواند همانند ملوان این تیم را هم شکست داده تا خود را به صدر جدول نزدیک تر و منتظر اتفاقات فوتبالی برای سه تیم بالانشین دیگر باشد.

او تاکید کرد: آبی‌ها برای این دیدار سه بازیکن خود را در اختیار خود ندارند اما دیگر بازیکنان در شرایط خوبی هستند و با آمادگی کامل به مصاف مس خواهند رفت.

کارشناس فوتبال در مورد غیبت حسین حسینی به دلیل مصدومیت و عملکرد رضایی گفتت: رضایی دروازه بان جوانی است. او فرصت دارد تا خود را بیشتر نشان دهد. اگر چه مقابل سپاهان یک اشتباه بزرگ انجام داد اما هر چه از زمان بازی گذشت، بهتر شد و در مقابل ملوان هم عملکرد خوبی داشت و نشان داد آینده خوبی دارد و می‌تواند یکی از گلرهای مطرح فوتبال ایران شود.

منصور رشیدی در مورد وضعیت حسینی هم گفت: دروازه بان شماره یک استقلال به دلیل مصدومیت دو بازی را از دست داده است و برابر مس هم نمی‌تواند به میدان برود. او یکی از آماده‌ترین دروازه بانه‌ای حال حاضر کشور است و مطمئناً به هنگام بازگشت دوباره او را در شرایط ایده آل خواهید دید.

کارشناس فوتبال در خصوص صحبت‌هایی که مدیرعامل سابق و فعلی استقلال در یک برنامه تلویزیونی انجام دادند گفت: امیدوارم حاصل این صحبت‌ها ضربه به استقلال نباشد. در این خصوص آنها باید جوابگوی مردم باشند. اشتباهات را بپذیرند و در آینده از تجربیاتشان بیشتر استفاده کرده تا دچار اشتباه دیگری نشوند. هدف، موفقیت استقلال است. بنابراین هر کس که سکان مدیریت استقلال را به عهده می‌گیرد باید تمام تلاشش این باشد که استقلال را به روزهای خوب برساند. مدیران سابق و فعلی استقلال در خصوص اتفاقات عجیبی که در این باشگاه افتاده است باید به مردم پاسخ بدهند.

وی در مورد درگیری‌هایی که این روزها در فوتبال ایران رخ می‌دهد گفت: فوتبال ما سالهاست که این اتفاقات تلخ را می بیند و تجربه می‌کند. مربیان ما باید صبوری بیشتری داشته باشند. بازیکنان نگاهشان به سرمربی است. اگر چه یک سوت اشتباه داور می‌تواند سرنوشت یک تیم را عوض کند اما آیا او عمداً سوت اشتباه می‌زند.

رشیدی تاکید کرد: وقتی این شرایط را می‌بینیم بیشتر متوجه می‌شویم که باید همانند دیگر کشورها به روز شویم. سیستم وار را به ایران بیاوریم تا هر چه زودتر این اتفاق تلخ از فوتبال ما رخت بر بسته و دیگر شاهد درگیری‌های بازیکنان و مربیان بر سر یک اشتباه نباشیم.

کارشناس فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالم که هواداران دوباره به ورزشگاه می آیند اما تنها ایراد این اتفاق گرانی سرسام آور بلیت‌ها است که امیدوارم هر چه زودتر تغییرات اساسی در تغییر قیمت‌ها صورت بگیرد تا هواداران بیشتری را در ورزشگاه ببینیم.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 70099

ارسال نظر