حجم ویدیو: 3.97M | مدت زمان : 00:01:42

خبر داغ از بمب برزیلی پرسپولیس

با جدایی لوکادیا از پرسپولیس، کادر فنی پرسپولیس درصدد جذب یک مهاجم برزیلی است.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه اقدامات حقوقی برای شکایت از لوکادیا در حال انجام است، گفت: اسم مهاجم برزیلی مدنظر باشگاه را نمی‌دانم!

محمد محمدی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس پس از انجام مراسم قرعه‌کشی مراسم یک هشتم جام حذفی، در واکنش به تقابل پرسپولیس و سپاهان در این مرحله گفت: بازی های جذابی شد. هم سپاهان و هم پرسپولیس مدعی قهرمانی در لیگ و جام حذفی هستند. جام حذفی کوتاه ترین مسیر برای رسیدن به قهرمانی است. برای قهرمانی همه محکوم به برد هستند. با تمام احترامی که برای سپاهان قائلم، برای رسیدن به قهرمانی، محکوم به برد هستیم.

او افزود: بازی سختی برای پرسپولیس و سپاهان است و فرقی نمی کند بازی کجا برگزار بشود.

محمدی در مورد جذب مهاجم برزیلی به نام «پریرا» گفت: اسمش را نمیدانم! داریم کارهایش را انجام می دهیم. با جدایی لوکادیا، کادر فنی در پست مهاجم احساس نیاز کرد. داریم کارهای جذب را انجام می دهیم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از یورگن لوکادیا شکایت کرده اید یا خیر، گفت: مسئولین حقوقی و روابط بین الملل باشگاه به دنبال این هستند تا با جمع آوری مدارک، طرح شکایت از این بازیکن را استارت بزنند.

محمدی در خصوص جدایی سیامک نعمتی و اینکه آیا مطالباتش را بخشیده است؟ اظهار داشت: انجام کارهای او در دست اقدام است. اجازه دهید کارهایش انجام شود.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 68082

ارسال نظر