شکست جدید آجورلو

با وجود اینکه اخباری مبنی بر مطرح شدن نام مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد منتشر شده بود، اما امروز حضور سعید فتاحی در این باشگاه تایید شد.

شکست جدید آجورلو

با اعلام باشگاه فولاد خوزستان، سعید فتاحی به بدنه مدیریتی این باشگاه اضافه خواهد شد.

آرمین مرادی، سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان درخصوص همکاری سعید فتاحی، معاون سابق باشگاه استقلال با باشگاه فولاد، اظهارکرد: طی صحبت با آقای رادکیا، سرپرست باشگاه مقرر شد باتوجه به تجربه آقای فتاحی، از وی در بدنه مدیریتی باشگاه استفاده شود، البته هنوز سمت آقای فتاحی در باشگاه مشخص نشده است و منتظر نظر آقای رادکیا هستیم.

او همچنین با اشاره به مطرح شدن نام مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد، گفت: نمی‌دانم بر چه اساسی این موضوع مطرح شده و بحث جایگزینی هر شخصی به جای آقای رادکیا غیرممکن است و قطعا تا پایان فصل با آقای رادکیا این همکاری ادامه خواهد داشت.

سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان عنوان کرد: من از مطرح شدن نام آقای آجرلو واقعا تعجب کردم اما یکسری رسانه ها در این زمینه جوسازی کردند و باشگاه فولاد نیز به شدت نسبت به این موضوع معترض است. متاسفانه برخی خودشان را گزینه می‌کنند، در حالی که باشگاه فولاد هیچ مذاکره ای با آقای آجورلو نداشته است و اصلا برای این موضوع برنامه ای هم ندارد.

او گفت: در فصل نقل و انتقالات هستیم و باتوجه به شرایط سختی که داریم باید در آرامش کارها را پیش ببریم تا با شرایط خوبی در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنیم.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 67911

ارسال نظر