خبر داغ از تبریز | چهره جنجالی رفتنی شد؟

حالا و در شرایطی که هواداران تراکتور شاید امیدوارتر از فصل‌های گذشته تیم خود را دنبال می‌کنند، از اسپانیا خبر می‌رسد «پاکو خمز» مورد نظر تیم اسپورتینگ خیخون قرار گرفته و شاید ایران را به مقصد این تیم که در لیگ دسته دوم اسپانیا است، ترک کند.

خبر داغ از تبریز | چهره جنجالی رفتنی شد؟

«پاکو خمز» سرمربی تیم فوتبال تراکتور که شرایط خوبی در این تیم ایجاد کرده است، مدنظر باشگاه اسپورتینگ خیخون قرار گرفته و ممکن است لیگ برتر ایران را به مقصد لیگ دسته دوم اسپانیا ترک کند.

پیش از شروع هفته دوازدهم لیگ برتر ایران بود که «قربان بردیف» سرمربی روسی تیم تراکتور اعلام کرد به خاطر پیشنهاد باشگاه سوچی، این تیم را ترک می‌کند. بردیف در حالی که هنوز لیگ برتر ایران به نیم فصل نرسیده بود، تراکتور را به مقصد لیگ روسیه ترک کرد.

مدیران تراکتور برای پرکردن جای بردیف، سراغ «پاکو خمز» سرمربی اسپانیایی رفتند. در حالی که تصور می‌شد تراکتور با این تغییر و تحول دچار چالش بشود اما خمز در طول چند هفته کوتاه حضورش در این تیم ایرانی نشان داد که مربی بسیار خوبی است و می‌تواند در مدت زمان بیشتر، کارهای موثرتری برای تراکتور انجام بدهد.

خمز در چهار بازی با تراکتور در لیگ برتر صاحب دو برد برابر پیکان و استقلال، یک تساوی با مس و یک شکست مقابل نساجی شد. این تیم در جام حذفی هم برابر استقلال عملکرد قابل توجهی داشت اما در وقت‌های اضافه و با دو ضربه پنالتی مغلوب حریف آبی پوش شد.

حالا و در شرایطی که هواداران تراکتور شاید امیدوارتر از فصل‌های گذشته تیم خود را دنبال می‌کنند، از اسپانیا خبر می‌رسد «پاکو خمز» مورد نظر تیم اسپورتینگ خیخون قرار گرفته و شاید ایران را به مقصد این تیم که در لیگ دسته دوم اسپانیا است، ترک کند. مدیران باشگاه خیخون شب گذشته و در پی نتایج ضعیف، «آبلاردو فرناندز» را از سرمربیگری تیم خود برکنار کردند.

وب سایت lavozdeasturias ضمن تایید این خبر، نوشت: «اسپورتینگ خیخون در حال کار بر روی جذب یک مربی جدید، یک کمک مربی و یک مربی بدنساز است و یکی از نام‌هایی که به گوش می‌رسد، پاکو خمز است.»

پاکو خمز، سرمربی تیم فوتبال تراکتور

این رسانه اسپانیایی با تاکید بر اینکه خمز کار در لیگ دسته دوم اسپانیا را دوست دارد، نوشت: «با این حال او مشکل کار در ایران را دارد. بنابراین باید فوراً تراکتور را ترک کند تا بتواند با خیخون قرارداد امضا کند. او همچنین باید دستمزدش را کاهش دهد چرا که مبلغ او برای بودجه روخی بلانکو بسیار بالا است.»

اما خمز هم تمایل زیادی دارد که در تیم خیخون کار کند. او وقتی در تیم ایبیزا سرمربی بود، به صراحت از علاقه اش برای سرمربیگری در تیم خیخون پرده برداشت و در مصاحبه‌ای گفت: «من فابادا را دوست دارم. اسپورتینگ در حال حاضر مربی دارد و تا زمانی که آنها یک مربی داشته باشند، من وارد این شایعات نمی‌شوم. هر اتفاقی که در آینده باید بیفتد اتفاق می‌افتد، اسپورتینگ جایی است که من عاشق آن هستم. شما آن را می‌دانید. من اکنون مربی ایبیزا هستم.»

پاکو خمز، سرمربی تیم فوتبال تراکتور

خیخون در حال حاضر با ۲۸ امتیاز در رده چهاردهم لیگ اسپانیا قرار دارد و امیدوار است با سرمربی جدید خود، به جایگاه بالاتری دست یابد.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 66535

ارسال نظر